רז קינסטליך ודב צור (צילום: באדיבות דוברות עיריית ראשל"צ)
רז קינסטליך ודב צור (צילום: באדיבות דוברות עיריית ראשל"צ)

הושבעה המועצה ה-16 של ראשון לציון; דורון אוזן: "רז התנהלת בעורמה". צפו:

בישיבת המועצה הראשונה והחגיגית הושבעו ראש העירייה, רז קינסטליך שהודה לקודמו בתפקיד, וחברי המועצה ה-16 של העיר. קינסטליך: "למי שטרם הצטרף לקואליציה – אני אומר בכנות שעדיין לא מאוחר"

פורסם בתאריך: 6.12.18 09:30

הישיבה הראשונה של המועצה ה-16 התקיימה אמש (רביעי)  בבית מכבי אליה הגיעו ראש העירייה הנכנס רז קינסטליך, חברי המועצה החדשים ותושבים רבים. בטקס ההשבעה החגיגי, השתתפו גם ראש העירייה היוצא דב צור וחברי המועצה ה-15. בנוסף, הציג יו"ר ועדת הבחירות, דוד אלימלך, תוצאות האמת בהצבעה למועצה ולראשות העירייה. גם מאיר ניצן, ראש העיר המיתולוגי כיבד בנוכחותו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


צור בירך את קינסטליך: "אתה ראש העירייה השלישי שהוא יליד ראשון. אתה יודע כמוני שזאת הגשמת חלום עבורך. האתגר העומד בפנייך הוא גדול אך מרתק. הצלחתך חשובה לי כתושב ואני מאחל לך הצלחה".

קינסטליך הודה לצור על פעולו לאורך השנים: "אני מודה לך בשמי ובשם תושבי העיר על תרומתך הגדולה לראשון לציון וכן על הנדיבות שהפגנת כלפי מאז התבררו תוצאות הבחירות". קינסטליך הוסיף כי "הבטחתי במהלך מערכת הבחירות שהעירייה החדשה בראשותי תשקול בכל החלטה שתקבל את טובת תושבי ראשון לציון בלבד. כך הבטחתי וכך יהיה".

"אני רואה עצמי משרת ציבור. חבריי חברי מועצת העיר, אני אומר לכם שהאתגרים הניצבים בפנינו הם רבים, רציניים ואמיתיים. ההתמודדות עמם לא תהיה קלה ולא תהיה קצרה. אבל אנחנו נתמודד איתם. כדי להגשים אותם נעבוד קשה, מסביב לשעון. לכל תחום אליו נביט, יש עדיין עבודה לעשות. בחינוך, בתשתיות, בפקקים, בשירות לתושב. אנו נבצע מספר פעולות מהירות ואמיצות", אמר קינסטליך.

קינסטליך קרא להרחיב עוד את שורות הקואליציה, "אני אופטימי לקראת השינוי הגדול שנחולל בעיר. בכוחנו לעשות את השינוי המיוחל – ובגדול. אנחנו נגבור על כל מעצור. לשם כך, חובה עלינו להיות נחושים ומאוחדים. זו הסיבה לשאיפה המוצהרת לכונן בשעה זו קואליציה רחבה שתאחד כמה שיותר כוחות מקרב נציגי התושבים במועצת העיר. למי שטרם הצטרף לקואליציה – אני אומר בכנות שעדיין לא מאוחר. אני רואה באחדות את צו השעה ומשום כך השקעתי, מאז ניצחוני בבחירות, לילות כימים על מנת להרכיב קואליציה רחבה ככל שניתן".

חברי המועצה ה-16 (צילום: באדיבות דוברות עיריית ראשל"צ)

חברי המועצה ה-16 (צילום: באדיבות דוברות עיריית ראשל"צ)

ראשי סיעות המועצה ה-16 נשאו דברים בהם ליאל אבן זוהר, מוטי עג'מי, מקסים בביצקי, הרב אריה כהן, אסף דעבול; אתי מתתיהו, שמואל ג'מיל, אילנית הרוש, יבגני ברחמן; יוסי חממי, איתן שלום, מיכל קלדרון ודורון אוזן שתקף את קינסטליך.

"רז אתה התנהלת בעורמה ואני לא אתן לך להתנהל יותר כך", אמר דורון אוזן בישיבת המועצה. "אהיה שומר הסף. תהיה אופוזיציה שתדרוש לקבל הסברים, סיעתי באופוזיציה למען תושבי העיר תהיה תוך שמירה על האינטרס הציבורי", הוסיף אוזן. הקהל הגיב בקריאות בוז. זאת לאחר שקינסטליך אמר בנאומו שמעוניין בקואליציה רחבה, והציע לאוזן להצטרף אליו.

צפו בדורון אוזן בטקס ההשבעה החגיגי:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מירי עו"ד תושבת מודאגת

    צריך להתבייש כל תושב ותושבת שהעזו לבזות בקריאות בוז, אדם נעלה כמו דורון אוזן. אכן האמת קשה לשמיעה, אולם ראש העיר הנבחר שלכם פועל בעורמה וכך לכל אורך הדרך! אתם שמים ללעג ולקלס משמעות הדמוקרטיה וחופש הביטוי ואכן נראה שלכם מתאים מנהיג שיושרה הנה רק עוד מילה עמומה עבורו. בושה ובעיקר חרפה

  2. אנונימי

    דורון אוזן אתה בושה תישאר באוםוזיציה לא צריכם אותך בקואליציה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר