מתוך הסרטון שהופץ על ידי הצל

סרטון המלצרית שירקה בסלט: בעל האולם התלונן במשטרה

"מבחינתנו כל מי ששלח את הסרטון הזה חשוף לתביעה מצידנו", אומר בעל האולם בעקבות הסרטון שהסעיר את הרשת

פורסם בתאריך: 10.1.19 16:08

בתוך שעות ספורות זה התפוצץ: סרטון שבו נראית מלצרית באחד מאולמות האירועים באזור, יורקת לתוך סלט, הסעיר את הרשת וגרר אלפי שיתופים ותגובות, לאחר שפורסם בעמוד של הצל. המלצרית, נערה בת 17 וחברתה שצילמה את הסרטון מיהרו להתנצל לאחר שהבינו כי כוונה להגיש נגדן תביעה, והסבירו שמדובר בהלצה ושלמעשה מדובר בסלטים שהוגשו לצוות העובדים. "זו הייתה בדיחה פנימית שלנו ולקחתם את זה רחוק מדי. בהגזמה", טענה אחת הנערות, "זה האוכל שלנו. זה לא היה האוכל של האורחים ואתם לא הבנתם את זה נכון". אבל זה היה כנראה מאוחר מדי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעל האולם אמר היום (חמישי) ל"השקמה ראשון לציון" כי אינו שולל צעדים משפטיים גם נגד מי שהפיץ את הסרטון המדובר. "משיחה שעשיתי אתמול עם עורכי הדין שלנו, הבנתי שיש פה תביעת שיימינג לא קטנה,מבחינתנו כל מי ששלח את הסרטון הזה חשוף לתביעה מצידנו, גם הבנות כמובן.  הילדות האלו נחשפו לעולם של הגדולים, פתאום ראו משטרה עורכי דין ולא אחד אלא סוללה, פתאום הן שמעו מספרים ענקיים ואז הבינו שבדיחה של נערים לפעמים מגיעה למקום מאוד רחוק".

ואז הם התנצלו. 

"להערכתי אין באמת התנצלות על דבר כזה, אין סליחה או מחילה, והם יצטרכן לתת את הדין. אני מניח שחברת כוח האדם שהעסיקה אותם יזמה את ההתנצלות והבנות אפילו לא מתחילות להבין את הנזק שהן עשו לעצמן".

בעל האולם מוסיף: "אם אתה בעל האולם יש לך דרך למנוע דבר כזה? אתה יכול להיות עם מצלמת מעקב על האף של העובדים שלך? היא הרי יכולה להתעטש בלי כוונה שניה אחרי שהיא מגישה את המנות ואתה יכול למנוע את זה?".

מה אתה מתכוון לעשות?

"אני עכשיו בדרך לתחתנת משטרה כדי להגיש תלונה נגד שתי הבנות, זו שצילמה וזו שעשתה את המעשה, מדובר פה בתביעת ענק, אנחנו בצעדים הראשונים של זה וזה לא יתסיים מהר".

צפו בהתנצלות של המלצרית ושל חברתה:

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר