גורם בעירייה: הליכים משפטיים נגד בעל הכלב התוקף

"אימצנו את הכלב כשהיה בן חודשיים כשהיה גור, הוא שלוש שנים אצלנו, כמו ילד שלנו לכל דבר, הוא מת לנו בלילה", כך סיפר בעליו של הכלב שהותקף

פורסם בתאריך: 9.1.19 15:53

"מישהו נתן לי אתמול סכין ביד ברגעי האימה, אבל לא הרגתי את הכלב התוקף כי זה צער בעלי חיים, אבל בעלי הכלב ייתן את הדין, רק למי שיש כלב יכול להבין מה הוא בשביל משפחה", כך מספר קובי מזרחי על הזוועה שחוותה אישתו והוא ברגעי התקיפה של הכלב. "אימצנו את הכלב כשהיה בן חודשיים כשהיה גור, הוא שלוש שנים אצלנו, כמו ילד שלנו לכל דבר, הוא מת לנו בלילה בבית אחרי שהיינו אצל הוויטרינר. הילדים ואני שבורים, אשתי בטראומה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מזרחי משחזר את רגעי האימה ומספר: "אחר הצהרים אישתי הילה ירדה לטיול עם הכלב, היא הייתה בלי פאלפון. את מה שהתחולל דקות ספורות אחרי היא לא תשכח. כלב של השכנים היה משוחרר ועקב אחריה. היא הייתה עם רצועה לכלב שלנו ובשלב מסוים ניסתה לברוח, אבל הכלב הגדול עקב אחריהם, תוך שניות הוא התנפל על הכלב שלנו ולא היה אפשר לשחרר אותו. זה היה רבע שעה של סיוט, שאנשים בועטים בכלב והוא לא משחרר, הוא כאילו נעל את הלסתות, רבע שעה של עינוי שנראה כמו נצח".

התושבים שמתגוררים בסמיכות מספרים על אותו כלב שמטייל חופשי באין מפריע ומטיל מורה עליהם. " זה לא חדש שהכלב הזה מסתובב פה בלי מחסום", מספרת אחת התושבות, "אני לא מרשה לילד שלי לרדת עם הכלב שלנו לבד, רק בעלי או אני יורדים איתו. הפעם כלב מת, זה יכול להיגמר גם אחרת".

גורם בכיר בעייריה מסר: "מדובר בכלב מסוכן שהוחזק בצורה רשלנית ללא רישיון ובניגוד לתקנות החזקה לכלבים מסוכנים. בעל הכלבים מוכר לשירות הווטרינרי והכלב מוכר מאירועים אחרים בעבר. לאור האירוע הכלב הוסגר לכלבייה העירונית ונגד בעל הכלב יופעלו הליכים משפטיים, כולל דרישה חוזרת שכלב זה לא ישוב לבעליו. הנושא נמצא בטיפול משטרת ראשון לציון והווטרינר העירוני. עיריית ראשון לציון ומשטרת ראשון לציון יקיימו סיורים מוגברים וימשיכו לפעול על מנת לשמור על שלום הציבור ובעלי החיים בעיר".

צפו בתקיפה האכזרית:

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר