זקוקה להשתלת כליה: "עזרו לי להציל את אמא שלי"

יהודית מורי, אם לשלושה וסבתא לחמישה, בת 53, יוצאת לקרב על חייה: "עד היום הסתרתי את מצבי כי החשיפה קשה לי, היום אין לי ברירה"

פורסם בתאריך: 8.1.19 15:28

"אמא יש רק אחת, אמא שלי חולה במחלת כליות סופנית, היא הגיבורה שלי והיא חייבת בדחיפות השתלת כליה.תעזרו לי בבקשה להציל את אמי", אומרת קרן אזולאי מראשון לציון, מנסה להציל את אמה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


האם, יהודית מורי, בת 53, נשואה, אם לשלושה וסבתא לחמישה, מתגוררת בנחלת יהודה. כבר שלוש שנים שהיא סובלת ממחלת כליות. מדובר במחלה תורשתית, ולכן ילדיה אינם יכולים לתרום לה כליה. מה שנותר לאם הוא להגיע לבית החולים שלוש פעמים בשבוע, לחמש וחצי שעות, לצורך טיפולי דיאליזה.

"החשיפה הזו קשה לי", אומרת יהודית, "קשה לי לצאת ולבקש עזרה, לכן לא עשיתי את זה עד היום. אבל הבנתי שאין לי ברירה, ואי אפשר לדעת מאיפה תגיע הישועה. הרצון הוא לחיות והיום אני עושה הכל כדי לקבל את החיים חזרה".

מלבד הבעיה שמקשה עליה לקבל תרומת כליה מאחד מבני המשפחה, יהודית מתקשה למצוא תורם מתאים גם מחו"ל משום שהיא מתמודדת עם בעיה נוספת של נוגדנים. המשמעות: היא חייבת למצוא תורם או תורמת מישראל, בעלי סוג דם O.

"יש לנו מטרה: להציל את אמא", אומרת קרן, בתה של יהודית. "לקח לנו זמן להבין את חומרת המצב, כי אמא עשתה עבודה מעולה בלהסתיר את זה. היא אישה חזקה שתמיד הייתה בצד הנותן והעוזר, אם זה לבשל לנזקקים או לאסוף תרומות. היא ניסתה להסתיר מאתנו את האשפוזים הארוכים, כדי לא להלחיץ אותנו. 95 אחוז מהאנשים שמכירים אותה לא ידעו בכלל על המחלה, כי פחדה שזה יתפרש כחולשה. היא תמיד הייתה חזקה כמו סלע, אישה מלאת שמחת חיים ואופטימית, אבל הגענו למבוי סתום ואנחנו רוצים שאמא תחיה".

 

המעונינים לסייע ליהודית, מוזמנים לפנות לטלפון 053-3395336

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר