מתחם G: המאבטחים חשופים לקור העז ולרוחות

"כשהגעתי למתחם השומר בדק את התיק שלי, הרחק מדלת הכניסה והוא ממש רעד מקור", סיפרה אחת המבקרות. הנהלת המתחם: "התקבלה החלטה להעביר את עמדות המאבטחים"

פורסם בתאריך: 8.1.19 11:33

מי נתן הוראה למאבטחים במתחם G לעמוד מחוץ לסינמה סיטי לעמוד בקור העז? בתחילת השבוע, לא מעט מבקרים שהגיעו לסינימה סיטי הביעו תמיהה על כך שלמרות מזג האוויר הסוער, הרוחות החזקות והגשמים, המאבטחים במתחם, מרביתם אינם צעירים, נאלצים לעמוד מחוץ לדלתות המתחם, כ-10 מטרים מדלת הכניסה. זאת, שעה שבחוץ צנחו המעלות ונשבו רוחות חזקות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מי שלא היו אדישים למאבטחים, היו האנשים שהגיעו לבקר במתחם. אחת מהם היא טל ג'ולי, ישראלית שגרה בדנמרק בעשור האחרון והגיעה לביקור בישראל. "אני גרה בקופנהגן הקרה, ועדיין ביום ראשון בלילה היה קר במיוחד, אפילו לי. כשהגעתי למתחם השומר בדק את התיק שלי, הרחק מדלת הכניסה והוא ממש רעד מקור. שאלתי למה הוא לא בודק את האנשים בכניסה המקורה, ששם יש חימום, והוא ענה שזו ההוראה שהוא קיבל. זה לא אנושי בעיניי".

מהנהלת מתחם G, סימנה סיטי, נמסר בתגובה: "כפי שניתן לראות בתמונה שצולמה על ידי הכתבת, המאבטח נמצא תחת האזור המקורה של המתחם. הנהלת המתחם פועלת בכפוף להנחיות משטרת ישראל ובהתאם לכל נהלי הביטחון הנדרשים על פי חוק. עמדת מאבטחי הקניון מוצבת לפני הכניסה למתחם מטעמי ביטחון ועל מנת להעניק ביטחון מקסימלי ללקוחותינו. לאור מזג האוויר הסוער, התקבלה החלטה על ידי הקב״ט הראשי של המתחם להעביר את עמדות המאבטחים בצמוד לכניסת המתחם, תחת האזור המקורה וזאת על מנת לדאוג לרווחת המאבטחים ככל הניתן במסגרת עבודתם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר