צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

אכיפה מוגברת נגד השלכת פסולת: חולקו כ-600 דו"חות

בעקבות עשרות תלונות של תושבים על מטרדי הגרוטאות שמושלכות לרחוב, החברה העירונית תגביר את פיקוח. עד כה חולקו דו"חות בסכום כולל של כחצי מיליון שקל

פורסם בתאריך: 6.1.19 15:40

עיריית ראשון לציון הודיעה היום (ראשון), על הגברת האכיפה נגד השלכת גרוטאות וקרטונים שלא בימי הפינוי. זאת, בעקבות עשרות פניות ותלונות שהגיעו לאחרונה למוקד העירוני על פסולת שזרוקה ברחובות, בפרט סביב בתי עסק במרכז העיר שמהווה מטרד תברואתי ולא פעם מפריעה להולכי הרגל. בחברה לביטחון הסבירו כי בימי החורף התופעה מטרידה עוד יותר, משום שהגשם והרוחות מפזרים את הפסולת, לעיתים גם לתוך תעלות הניקוז וסותמות אותן דבר שגורם לצפות בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעקבות התלונות, הורה ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, את החברה לביטחון להגביר את האכיפה בנושא. מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, הנחה את השיטור העירוני הפועל בשיתוף משטרת ראשון לציון, להתחקות אחרי משליכי הפסולת, כאשר במקרים רבים מדובר בבעלי עסקים, על מנת לתת להם קנות ודחות במטרה להילחם בתופעה. בינתיים, בחודשיים האחרונים פקחי היחידה סיירו ברחבי העיר, איתרו פסולת ומשליכי הפסולת וביצעו אכיפה מוגברת. עד כה נרשמו כ-580 דו"חות בגובה של 730 שקל כל אחד, על השלכת פסולת.

 

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אלה דו"חות שהיינו מוכנים לוותר עליהם. המטרה היא לא מתן הדו"ח, אלא הבטחת רחוב נקי לרווחת התושבים. חשוב לציין שאנחנו משקיעים רבות בהסברה ובפרסום ימי ההוצאה המאושרים ובמיקומים שהוגדרו כדי להימנע מאכיפה".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, הוסיף: "המשימה של פקחי החברה לבטחון היא לשמור על איכות חיי התושבים. אין שום סיבה שתושב יאלץ לרדת לכביש בגלל גרוטאות שהושלכו בחוסר התחשבות או שתושב ידרוך על צואת כלבים כי בעל הכלב לא אסף אחריו. אנחנו חיים ביחד ולכן צריכים להתחשב אחד בשני".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר