הצעה: ילדים יחגגו ימי הולדת במתנ"ס המקומי

סגן ראש העירייה, אבי חיים, שעומד מאחורי ההצעה לסדר, שזכתה בינתיים לתמיכה ראש העירייה. המשמעות: משפחות יוכלו לחגוג במתנ"ס במקום לשלם עד כ-1,000 שקל

פורסם בתאריך: 7.1.19 10:06

אבי חיים סגן ראש עיריית ראשון לציון ומחזיק תיק שפ"ע בעיר, מגיש הצעה לסדר, שתסייע לילדים ממשפחות מצוקה: "הקצאת חדרי ימי הולדת במתנ"סים העירוניים לטובת משפחות מעוטות יכולת". חיים מסביר כי המטרה היא לעזור למשפחות נזקקות, שמבקשים לחגוג לילדיהם ימי הולדת, אולם אינם יכולים לשאת בהוצאות. חיים הוסיף כי פנה בנושא  לראש העירייה רז קינסטליך שתמך ביוזמה, ונראה כי ההצעה תעבור במועצת העיר ללא כל התנגדות, ובכך ניתן יהיה להקהל על משפחות רבות בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חיים מוכר בעיר כחבר מועצה שמסייע לתושבים רבים במצוקה, למרות שתיק שפ"ע (שיפור פני העיר) שבו הוא מחזיק, אינו נוגע לתחום הרווחה. "מאז ומתמיד עזרתי לתושבי העיר ובכל בעיה. בחרתי להיות חבר מועצה כדי שאוכל לעזור ולהשפיע ואני שמח שיש בחלקי לעשות זאת", הוא אומר.

הורים רבים מכירים את ההוצאות הכבדות בהפקות ימי הולדת, החל ממציאת המקום ועד שכירת שירותים של מפעילים, שירותי מוזיקה ומיני גימיקים, זאת לא כולל הכיבוד. עלות השכרת מקום בלבד עומד על סכום של החל מ-400 שקל ועד 1,000 שקל.

"ילדים רבים חוגגים מהגן ובבית ספר היסודי יום הולדת, וברגע שאחד מתחיל כולם רוצים גם", אומר אבי חיים, "לצערי, יש משפחות שקשה להם עם העלויות הגבוהות האלה, בטח ובטח שיש יותר מילד אחד במשפחה, ובסופו של דבר הילדים הם אלה שלא מקבלים. ללשכתי פנו משפחות שאין באפשרותם לחגוג ימי הולדת לילדיהם, גם בגלל חוסר מקום וגם בגלל שלא הייתה להם אפשרות הכלכלית לשכור מקום. לכן, הדבר הנכון ביותר לעשות היה לעלות הצעה זו לסדר, ראש העירייה רז קינסטליך הביע רצון טוב לעזור, נושא הרווחה נמצא קרוב לליבו ואני שמח שראה לנכון לאשר זאת".

קינסטליך הוסיף כי "יש הצעות לסדר שלא צריך לחשוב עליהן פעמיים כדי לאמץ. החדרים האלו קיימים גם ככה, אז למה לא לתעל אותם כדי לשמח ילדים ביום הכי משמח שלהם בשנה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר