shutterstock

המסיונרים מסתערים על ראשון לציון: "לאחרונה יש נהירה"

תושבים בראשון לציון מתלוננים על פעילות מוגברת של מסיונרים בעיר: בתיבות הדואר ובבתים. עדי יהווה: "כיום יש בישראל יותר מ-1,800 חברי קהילה, לרבות בראשון לציון"

פורסם בתאריך: 3.1.19 13:59

תושבים רבים בראשון לציון מתלוננים על פעילות מסיונרית בעיר. באחרונה הגיעו עדויות משכונות רבות בעיר, על פעילים מסיונרים, הסתובבים בין הבניינים, מתדפקים על דלתות הבתים, ומבקשים להיכנס ולהפציץ את תורתם. בנוסף, בכל יום שישי עומד דוכן של עדי יהווה במתחם הקניות שבאזור תעשייה החדש. זאת, למורת רוחם של תושבים רבים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"הם מסתובבים בגן העיר ומגיעים לבתים משותפים בהרבה אזורים בראשון לציון, אליי הם הגיעו לנווה הדרים. דפקו בדלת ונכנסו. אלה היו שלוש נשים שהתיישבו אצלי בבית ולא רצו לעזוב. כשביקשתי לקבל את שמותיהן הן מיד עזבו את הבית", כך מספרת תושבת העיר, אסתר הברקורן. "לאחר מכן פניתי למשטרה, אבל קיבלתי תשובה שאין מה לעשות בנדון. בינתיים הם ממלאים את תיבות הדואר שלנו בחומרים, ויש הרבה שאינם מבינים מה ומי הם ומה הם רוצים ואותי מפחיד שהם יצליחו להשתלט על הילדים. אני אדם מבוגר בעל שיקול דעת, את הנפש של הילד תופסים ברגע".

מי שמנסה להילחם במסיונרים הם הדתיים והחרדיים בראשון לציון. "בארץ פועלים הרבה כתות מסיונרים, בראשון לציון לאחרונה יש נהירה של האנשים האלה, החל מהחומר שמחולק בתיבות הדואר ועד הדפיקה על דלתות של התושבים. לפעמים פותחים את הדלת אנשים מבוגרים שלא כל כך מבינים או ילדים ונוער. לפני כמה חודשים היה לנו מקרה של נערה שלאט לאט הצרפה לעדי יהווה שמתנהגת כמו כת", כך טוען פעיל בארגון "יד לאחים", הנלחם במסיונרים.

מעדי יהווה נמסר בתגובה: "עדי יהווה הינו ארגון בינלאומי עם יותר משמונה מיליון וחצי מאמינים ב-240 מדינות וטריטוריות. פעילותנו ההסברתית בנוגע לאמונתנו נעשית בכל רחבי העולם, בייחוד במדינות המאפשרות חופש דיבור ודת כדוגמת מדינת ישראל. בהתאם לזכויות האזרח הדמוקרטיות עדי יהווה בישראל משוחחים על אמונתם בהתנדבות מבית לבית ובאמצעות דוכני הסברה הממוקמים ברחובות מרכזיים, וחולקים עם הציבור הרחב ספרות מקראית. במידה שבעלי שיחתנו מגלים עניין אנו עושים כן ברצון. במידה שאין עניין, אנו מכבדים את בחירתו של הפרט וממשיכים בדרכנו. איננו כופים את אמונתנו על הציבור".

עוד נמסר כי "אפשר למצוא מידע באתר הרשמי שלנו, שמספק מענה לעשרות שאלות על אמנתנו, דרכי פעילותנו ותרומתנו לציבור. כיום יש בישראל יותר מ-1,800 חברי קהילה, לרבות בראשון לציון. לכן פעילותנו בעיר זו, כמו גם בערים אחרות בארץ, היא לא דבר חדש. אמנם אנחנו משתדלים לנצל כל ההזדמנות כדי לשוחח עם שכנינו ועושים זאת בצורה מאורגנת ומסודרת, אך אין לנו עניין במקום גיאוגרפי מסוים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמואל

    זה לא חוקי הם מלכלכים תעיר עם החומר ועל זה יש קנס פיקוח של 750 שח כמו כן אסורה חלוקת פלאיירים והם עושים על זה תתלוננו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר