shutterstock

ראשון לציון: מובילים בישראל בהכנסה כספית למשק בית

בראשון לציון מכניסים יותר ומוציאים יותר, בעיקר על מזון, טלווזיות רכבים ומדיחי כלים

פורסם בתאריך: 30.12.18 16:36

הראשל"צים ידועים כאוהבי קניות, חובבי רמת חיים טובה עד גבוהה ויש להם איך לממן את זה. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ראשון לציון מובילה בהכנסה הכספית נטו למשק הבית.

מבדיקת 15 הערים הגדולות בישראל, בהם תל אביב, חיפה, ראשון לציון, אשדוד, באר שבע, נתניה, פתח תקווה, רמת גן, חולון, בת ים, בני ברק, אשקלון, רחובות ובית שמש, עולה כי בהכנסות למשק הבית ראשון לציון נמצאת במקום הראשון לשנת 2017.

על פי הנתונים הממוצע הארצי עומד על 16,815 שקל – הכנסה כספית נטו למשק בית, ו-13,114 שקל – הוצאה כספית למשק בית. בראשון לציון עומדת ההכנסה הכספית נטו למשק הבית על 18,697 שקל. ואילו בבת ים השכנה ההכנסה הכספית למשק הבית היא הנמוכה ביותר בישראל ועומדת על – 12,759 שקל. עוד עולה מהנתונים כי הפער הגבוה ביותר בין הכנסה להוצאה נמצא בראשון לציון ועומד על 6970 שקל והנמוך ביותר בבית שמש, שעומד על 1,220 שקל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


גם בתחום התחבורה  הפרטית ראשון לציון מובילה: על פי הנתונים ל-80.6 אחוז מתושבי העיר מחזיקים במוכנית אחת לפחות ו-32 אחוז – שתי מכוניות. זאת, לעומת בני ברק שבה שיעור הבעלות לרכב אחד עומד על 31.9 אחוז.

ראשון לציון מובילה וניצבת במקום הראשון גם בתחום מוצרי הבית והציוד למטבח בעיקר במדיחי כלים: 55.9 אחוז מתושבי העיר מחזיקים במדיח כלים, לעומתה בבני ברק המוצר הנרכש ביותר הוא מקפיא בשיעור של 51.5 אחוז, כמעט פי חמש מתל אביב.

גם במנויי לטלוויזיה בכבלים ובלווין ניצבת בעיר במקום הראשון עם 96.6 אחוז בעלות על טלוויזיה אחת לפחות ו-78.6 אחוז מנויים בכבלים ובלווין.

כמו כן, ראשון לציון מובילה, יחד עם רמת גן ותל אביב את התצרוכת על סעיף המזון, שעומדת על 14 אחוז, לעומת אשקלון, בית שמש ובאר שבע שבה התזצרוכת היא כחמישית מההוצאה למשק בית.

עוד עולה מהנתונים כי ממוצע הנפשות למשק בית בראשון לציון עומד על 2.9, לעומת הממוצע הארצי העומד על 3.3. אחוז המתגוררים בדירה בבעלותם בעיר עומד על 71.2 אחוז לעומת הממוצע הארצי – 66.5 אחוז. ההוצאה לשכר דירה בראשון לציון עומדת בבמוצע על 3,712 שקל, לעומת 4,407 בתל אביב ו-3,268 שקל בבת ים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר