קובי ומזי הדדי
קובי ומזי הדדי

כחודש לאחר מותה של מזי הדדי בני המשפחה עדיין ממתינים לתשובות

"מיד לאחר המקרה אישרתי נתיחה שלאחר המוות, אבל לא קיבלו את בקשתי", אומר קובי הדדי שממשיך לחפש אחר פיסת מידע שתשפוך אור על נפילתה של אשתו מבניין הבורסה

פורסם בתאריך: 24.12.18 17:11

כחודש לאחר מותה של מזי הדדי, בני משפחתה עדיין ממתינים לתשובות סביב מותה שהותיר לא מעט סימני שאלה. קובי הדדי, בעלה, סיפר השבוע כי הוא דורש נתיחה שלאחר המוות ולטענתו כבר לאחר מותה דרשה המשפחה לנתח את הגופה, אולם דבר לא נעשה.

מזי הדדי מנהלת חשבונות ומקורבת ללב לבייב, הנמצא במרכזה של פרשת "יהלום שחור". היא נפלה אל מותה לפני כחודש מבניין במתחם הבורסה ברמת גן. לאחר מותה הטרגי של מזי, אם לשלושה, בת 42, טענו בני משפחתה כי לא שמה קץ לחייה. "מי שמכיר אותה יודע שלא הייתה עושה את זה", אמר אחיה של המנוחה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


על הטענה הזאת שבים בני המשפחה שדורשים תשובות. "מיד לאחר המקרה חתמתי על הנתיחה, אבל לא קיבלו את בקשתי", אומר קובי הדדי, שכחודש לאחר קבורתה של אשתו האהובה, ממשיך לחפש אחר פיסת מידע שתשפוך אור על הפרשה.

"אני ממש לא אופטימי אבל אני רוצה לעשות את זה", מוסיף קובי, "ביקשנו שאם לא עשו את הנתיחה שלאחר המוות ביום הראשון, שיעשו את זה עכשיו. כרגע אנחנו מחכים לתשובה של היועצת המשפטית במכון לרפואה משפטית. אני לא יודע מה אפשר לראות חודש אחרי אבל זה לא מניח לי, אולי משם תגיע התשובה, למרות שאני לא אופטימי. אני לא בטוח שיש הרבה סיכוי. אני באמת לא מצליח להבין מדוע לא מבצעים את הנתיחה למרות שאישרתי".

לפני כשבועיים פרסם קובי פוסט מצמרר, שבו שב על הספק שמקנן בו בנוגע לנסיבות מותה של אשתו. "חיים שלי אין לי מושג איך אני יכול להמשיך בלעדייך", כך כתב, "הבית ריק, המיטה קרה והמחשבות לא עוזבות. הריקנות בתוך הלב שלי הורגת אותי, משתלטת עליי ולא נותנת מנוח. כל כך הרבה זיכרונות יש לנו, 25 שנים שבו אמרתי לך מאות פעמים ברגעים הקטנים שלנו במיטה בשקט שלנו, שרק אלוהים יודע, כמה שאני אוהב אותך".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר