הענקת אות הוקרה למוניות הקניונים
הענקת אות הוקרה למוניות הקניונים

"המלווים והנהגים בהסעות לבעלי מוגבלויות הם כמו משפחה עבורנו"

מלווים ונהגים בהסעות של ילדים ומבוגרים מוגבלים בראשון לציון זכו לאות הוקרה מהעירייה

פורסם בתאריך: 24.12.18 16:09

נהגים ומלווים של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בראשון לציון זכו לאות הוקרה על פועלם. במסגרת החודש לשוויון זכויות של אנשים עם מוגבלות, עיריית ראשון לציון הוקירה השנה גם את המסיעים והמלווים אל המסגרות השונות בעיר.

במינהל לשילוב חברתי מוסעים מדי יום כ-80 פעוטות וכ-300 בוגרים עם צרכים מיוחדים, בתוך ראשון ומחוצה לה. השנה החליטו באגף שיקום נכויות במינהל הרווחה בעיריית ראשון לציון להוקיר גם את האנשים המבצעים עבודה חשובה ומשמעותית עם אוכלוסיה רגישה זו.

האירוע, ראשון מסוגו, התקיים בסינמה סיטי ובמסגרתו חולקו תעודות הוקרה ושי לשני מלווים אשר נבחרו בשל מסירותם הרבה לתפקידם והמשוב הטוב שקיבלו מהמשפחות, ולשני נהגים אדיבים שנבחרו בזכות רגישותם ומקצועיותם. כמו כן צוינה חברת ההסעות "איחוד מוניות הקניונים", שתמיד מתגייסת לסייע ולתת מענה לצרכים בשטח.

"אלו אנשים המבצעים כל יום עבודה חשובה מאין כמותה, ולא תמיד זוכים להכרה והוקרה", אמרה מיכל בן טובים, מנהלת מרכז למשפחה בלשכת שיקום נכויות. עוד השתתפו בהפקת הערב אחראית ההסעים ברווחה מירי עזרא, בשיתוף חברת המלווים "אביב" של החברה העירונית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"המלווים והנהגים הם כמו משפחה עבורנו", סיפרה קרן דאלי, אמא לפעוט עם עיכוב התפתחותי. "המשפחות שולחות בהסעה את היקר להן מכל. מדובר בילדים וצעירים שאינם יכולים לדבר או לומר מה מציק להם. יש חשיבות לחיוך ולחיבוק שלהם לילדים שלנו, כל בוקר".

חברי קבוצת מנהיגות ההורים מהל"ב, שהשתתפו באירוע, הדגישו כמה חשוב להמשיך ולפתח את מערך השירותים של הנהגים ומלווים עבור הילדים של כולם.

את תעודות ההוקרה חילק מ"מ וסגן ראש העירייה מוטי עג'מי, שאמר: "שירות ההסעה והליווי אינו ברור מאליו. מדובר בשירות רגיש מאד שאמור ללוות בבטחה ובאהבה עשרות פעוטות ובוגרים עם צרכים מיוחדים. אנו נדאג להדרכות עזרה ראשונה, בטיחות ולכוח אדם איכותי ומסור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. aaa

    איזה כיך לחגוג את פועלם של עובדי הסעות ילדי מוגבלים, אבל מה עם התגמול לעובדים ואותו כנ"ל עם הסייעות בחינוך מיוחד.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר