ההפגנה מול מכינת בני ציון
ההפגנה מול מכינת בני ציון

אביה של אילן בר שלום ז"ל: לא נאפשר פתיחת המכינה

אוריאל בר שלום שהפגין במחאה על פתיחת המכינה, קורא ליישם את מסקנות ועדת החקירה. מכרה של המשפחה שהשתתפה בהפגנה: "עצוב שהזמינו להורים שוטרים"

פורסם בתאריך: 21.12.18 09:04

"המכינה נסגרה לכמעט שנה, מיד לאחר האסון, ההנהלה התחלפה והוציאו מסקנות. אבל כעת מגייסים ילדים חדשים ומקיימים איתם פגישות הערכות לשנה הקרובה. יצאנו להפגין נגד פתיחת המכינה עד שתוקם ועדת חקירה", כך אומר אוריאל בר שלום, אביה של אילן שנהרגה באסון השיטפון בערבה.

בר שלום השתתף אתמול (חמישי) בהפגנה מול בניין מכינת בני ציון, במחאה על מפגשים שהחלו ראשי המכינה לערוך עם מועמדים להצטרף לשנת הלימודים הבאה. ההורים מתנגדים לפתיחתה המחודשת של המכינה הקדם צבאית בני ציון, עד שלא תוקם ועדת חקירה.

המכינה מחדשת את פעילותה למרות האסון הקשה ודו"ח הביקורת שעליו חתום מפכ"ל המשטרה לשעבר שלמה אהרונישקי. הדו"ח בחן את ההתנהלות במכינות הקדם צבאיות, בהן מכינת בני ציון שבה למדו הנערים והנערות שנספו באסון. אהרונישקי התייחס בדו"ח לחוסר הבטיחות והניסיון מצד המדריכים ומתח ביקורת על משרד החינוך ומשרדי הממשלה בשל היעדר הפיקוח על המכינות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


רותם בר שלום, אמה של אילן ז"ל, אמרה: "הילדים שלנו נהרגו בגלל אוזלת ידם והיוהרה של מנהלי ומדריכי מכינת בני ציון. לא ייתכן שהם יפתחו את שעריהם ויסכנו ילדים ומשפחות נוספות – כל עוד לא קמה ועדת חקירה בראשות שופט שבדוק לעומק את הכשלים שהובילו לאסון הנורא הזה כדי שאסון כזה לא יחזור עוד לעולם".

"מה שקורה בשטח זה הזוי", אומרת מכרה של משפחת בר שלום שהצטרפה להפגנה. "איך ייתכן שהמכינה מגייסת ילדים חדשים בלי שום פיקוח? עדין לא נעשתה בדיקה של ועדה בלתי תלויה. בנוסף, התנהגו בהפגנה בבריונות כלפי המפגינים. גילו שאנחנו צריכים להפגין אז הם בדקה התשעים העבירו את המפגש שתוכנן למקום אחר, והזמינו למפגינים משטרה. מדובר מהפגנה שקטה של הורים שכולים, אף אחד לא פועל באלימות, מאוד עצוב שכך פועלים הדברים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר