"חלום ראשון": תושבים דורשים יותר אבטחה ויותר מקומות חניה

במפגש עם תושבי השכונה הודיע מפקד משטרת ראשון לציון, נצ"מ צביקה חסיד, על תגבור סיורים ונוכחות בלשים סמויים

פורסם בתאריך: 17.12.18 17:50

תושבי שכונת "חלום ראשון" שבמזרח העיר, טוענים כי הם חוששים מפריצות לבתיהם, כך עלה במפגש שהתקיים בין התושבים לבין ראש העירייה, רז קינסטליך שהתקיים בשכונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במהלך השבוע האחרון פנו נציגי ועד שכונת "חלום ראשון" בני נויימן ומשה קזז ללשכתו של קינסטליך בבקשה לפגישה בנושא הפריצות לבתים וגניבות הרכוש. קינסטליך נענה בחיוב ואתמול (ראשון) התקיימה בשכונה פגישה בינו לבין עשרות מהתושבים המתגוררים באזור. לפגישה הצטרפו מפקד משטרת ראשון לציון נצ"מ צביקה חסיד, מפקד השכונה אלי לסרי מהתחנה ועוזרו של קינסטליך, אביעד חוגי.

תושבים רבים שהגיעו למפגש התלוננו על כך שבתים נפרצים וסיפרו כי אינם חשים מוגנים בשכונה. בשלב הראשון, הודיע נצ"מ חסיד כי הטיל על מש"ק אלי לסרי לדאוג ולערוך סיורים בשכונה. כמו כן, יתקיימו תצפיות של בלשים סמויים כדי לנסות ולמגר את מכת הפריצות.

אביב פליישר, תושבת השכונה, שביתה נפרץ לפני כחודש, סיפרה: "אני גרה בדירת גן, כל האזור הדרומי חשוך בלילה, ולצערי היה זה ביתי שאליו פרצו. התחושה מאוד קשה והתקנתי מצלמות בכל הבית, אבל עדין צריך פיתרון הולם. למיטב הבנתי היו פריצות נוספות לבתים באחרונה. צריך להבין מה קורה בשכונה ולטפל בזה כדי שאנשים יחושו ביטחון. זה מה שהכי חשוב". פליישר שנכחה במפגש, הוסיפה: "המפגש שנערך אתמול מראה שראש העיר החדש מקשיב לתושבים ונפגש איתם פנים מול פנים שזה לא מובן מאליו, אני שמחה על כך ומקווה שיהיו גם פתרונות".

משה קזז, מוועד השוכנה, שיזם את הפנייה לראש העירייה, הוסיף: "אתמול בערב נפגשנו עם מפקד משטרת ראשון ומפקד שיכון המזרח, לטענתם לא מדובר בהרבה פריצות, אבל רק בחודש האחרון אירעו מספר פריצות בשכונה. לשמחתנו, קיבלנו הבטחה שתהיה יותר אכיפה באזור עם שוטרים סמויים וניידות פיקוח של החברה לביטחון".

 

מלבד בעיית הגניבות מהבתים, ניצלו התושבים את הפגישה עם ראש העירייה כדי להעלות בפניו בעיות כמו רישום בטאבו, מחסור חמור במקומות חניה, בניית בית כנסת, בניית גשר מעל יגאל אלון, טיפוח ועוד. קינסטליך ועוזרו הבטיחו לחזור עם תשובות מפורטות לכל בעיה שהועלתה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר