זיו חג'בי ז"ל

אמו של זיו חג'בי ז"ל לאחר חיסול המחבל: "לגרש את משפחתו"

חודשיים לאחר שרצח את זיו חג'בי, סמוך ליום הולדתו, חוסל המחבל. אמו של חג'בי: "לפחות לא נצטרך לעמוד מולו בבית המשפט"

פורסם בתאריך: 13.12.18 13:03

"המחבל נהרג בדיוק חודשיים מיום הולדתו של זיו. אנחנו סגרנו מעגל ביום הזה", כך אומרת איריס חג'בי, בעקבות חיסול המחבל שרצח את בנה, זיו.

אמש (רביעי) אותר בשכם המחבל אשרף נעאלווה, חודשיים לאחר שרצח באזור התעשייה ברקן את קים יחזקאל-לבנגרונד ואת זיו חג'בי מראשון לציון.

חג'בי, בן 35 במותו, שעבד כחשב במפעל שבאזור התעשייה בברקן במשך שלוש שנים, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הוא נרצח ימים ספורים לפני שחגג את יום הולדתו. הוא אמור היה לחגוג את יום הולדתו בהופעה של שלמה ארצי, ששמע על כך והקדיש לו את השיר "אחרי הכל את שיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

היום, לאחר פרסום דבר חיסולו של המחבל שרצח את זיו, אומרת אמו: "זה סוגר מעגל בשלב הזה, אחרי חודשיים נתפס המחבל ועכשיו יש דברים אחרים שצריך לטפל בהם, כמו הריסת בית המחבל וגירוש המשפחה. לפי בקשתנו ותפלתנו הוא גם חוסל, כך שאנחנו לא צריכים לעמוד מולו ולראות אותו בבית המשפט ולעבור את הכאב הזה שוב. גם ככה אנחנו סובלים ומאוד קשה לכולם, אם המחבל היה נשאר בחיים היה הרבה יותר קשה, לחשוב שהוא ישב בכלא ויעשה תואר שני על המוות שלנו זה יותר מידי".

"זה לא פשוט להישאר עם שלושה ילדים קטנים ואנחנו דואגים למשפחה, כולנו יחד מכל הצדדים כולל שכנים וחברים, לאט לאט צריך לקום וזאת המטרה שלנו מכאן ואילך", סיכמה האם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר