שמלות לבת המצווה: מיזם חברתי של אישה אחת מראשון לציון

אחרי שחילקה 200 בובות ודובים לתושבי שדרות ריקי בכר דוסטרי, יצאה בפרויקט חדש שמלות ואביזרים לכלות בת מצווה, כדי להקל על משפחות במצוקה כלכלית שמבקשים לחגוג

פורסם בתאריך: 12.12.18 16:50

ריקי בכר דוסטרי מגייסת ימים אלה שמלות לכלות בת מצווה, לאחר שהבינה כי עלות רכישת השמלה היא גבוהה ולא כל משפחה יכולה לרכוש אותה, בוודאי לא משפחות מעוטות יכולת. זאת הסיבה שהחליטה לצאת במצע גיוס שמלות, נעליים ואביזרים לנערות שחוגגות בת מצווה. בינתיים, הצליחה לגייס כבר 20 שמלות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"עם השנים למדתי שמי שעושה טוב זה חוזר אליו בחזרה", אומרת בכר דוסטרי, שרק לפני כמה שבועות שלחה 200 בובות ודובים לילדי שדרות בעקבות מצב הביטחוני המתוח. אל הפרויקט החדש, "שמלת בת מצוה", הגיעה לאחר שחגגה לבתה בת מצווה. "הבת שלי חגגה בת מצווה לפני כמה שבועות", היא מספרת, "החיפוש אחר שמלה וההוצאה הכספית עבורה זה משהו מטורף והכל לערב אחד בלבד. העלות של שמלה ונעליים ועליונית יכולה להגיע לאלף שקלים, כשלרוב השמלה היא חד פעמית לליל הארוע. כל עוד יש אפשרות כלכלית למשפחה שחוגגת זה נפלא, אבל מה קורה אם אין? וכשצריך להלביש חוץ מכלת הבת מצווה גם את האחים והאחיות זה יכול להסתכם בסכום לא מבוטל".

בכר דוסטרי, בת 37, היא אם לארבע, בנות ארבע, שמונה, 12 ו-14. בבקרים היא עובדת בעסק המשפחתי לשיווק ומכירת חומרי ניקוי לעסקים, ובזמנה הפנוי היא עוסקת בהתנדבות, כמעט בכל מקום אפשרי, במערכת החינוך ובקהילה.

"אחרי בת המצווה של הבת שלי, חשבתי מה לעשות עם השמלה, הרי היא עלתה לי לא מעט, ואז החלטתי לשאול חברות האם גם להן נשארו שמלות חגיגיות, ההיענות היתה מדהימה, גם כשפניתי למעגל רחב יותר. זה מחמם את הלב לראות איך אנשים רוצים לעזור ולתת, תוך שבועיים תרמו לי 20 שמלות, נעליים ואביזרי לבוש. אנשים יוצרים איתי קשר מכל הארץ, מבקשים לתרום ולסייע", מספרת בכר דוסטרי, "אני מזמינה אנשים נוספים לתרום ולשמח נערות ולכן החלטתי לפרסם את הנושא, כדי להגיע לכמה שיותר פונות שמעוניינות בשמלה וגם כאלו שרוצות לתרום והכל למען הקהילה״.
".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר