"כמה עוד יתעללו בנו?" – הקו בוטל ותחנת האוטובוס פרוצה לגשמים

אחרי ביטול קו 10 בשכונת רמת אליהו, שגרר לצפיפות ועמוס באוטובוסים, מתברר שגם בתחנה אין התחשבות בקשישים ובנוסעי התחבורה הציבורית

פורסם בתאריך: 11.12.18 16:17

אם לא די בכך שבוטל קו 10 של אגד ותושבי רמת אליהו נאלצים להצטופף בקו הפועל, אך בתדירות נמוכה יותר, מתברר שתחנת האוטובוס של קו 11 היא פרוצה, והנוסעים חשופים  לקור ולגשם.

תלאות תושבי רמת אליהו והקווים 10 ו-11 אינם נגמרים. כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון", תושבי השכונה הופתעו לגלות כי קו 10 בוטל ונותר רק קו 11 שמגיע בתדירות נמוכה יותר, והחלו להתלונן על צפיפות רבה. "בבוקר השעות הקריטיות הן שש עד שמונה בבוקר, בעבר היו מוניות שירות אבל אף הן בוטלו. אנחנו נוסעים כמו סרדינים. זה ממש נורא. לא מספיק כל הפקקים שיש.  אנשים כועסים כי לא כולם תמיד מצליחים לעלות, כולם נדחפים והנהג עוצר את האוטובוס, נעמד ואומר תדחפו, תכנסו בפנים", סיפרה תושבת העיר.

בתגובה התושבים יצאו למאבק להחזרת הקו והחתימו עצומה, שבה נטען:  "לא הגיוני שאנחנו עוד רגע בשנת 2019 ותושבי רמת אליהו ממתינים בתחנות האוטובוסים שעה וחצי לתחבורה ציבורית. אנחנו לא מבינים מהן הסיבות של אגד לוותר על הקו ולגרום סבל לתושבי השכונה".

כעת מתברר, כי תחנת האוטובוס של קו 11 שהועברה מתוך התחנה המרכזית החדשה, ומוקמה ברחוב גולדה מאיר, אינה מוגנת או מקורה. וכך, מי שמגיע לתחנת האוטובוס של קו 11, שהפכה מבוקשת עוד יותר לאחר ביטולו של קו 10, נאלץ להתמודד עם גשמים ורוחות.

"האזור שלנו מורכב מאנשים בעלי הכנסה נמוכה, גמלאים רבים, נכים ומשפחות גדולות וללא רכבים פרטיים. המצב הזה הוא פשוט בלתי אפשרי, השימוש שלנו בתחבורה הציבורית הוא יום יומי והכרחי, ולאף אחד לא אכפת לראות אישה בת 80 מחפשת מכסה מהגשם כשהיא בקושי מצליחה ללכת", כך סיפרה נטליה ריידל, תושבת השכונה. "לא פעם קרה שפספסנו את האוטובוס כי התחבאנו מהגשם סמוך לתחנה. לפספס את האוטובוס משמעו לחכות לפעמים יותר משעה לקו הבא".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפעיל החברתי ותושב השכונה איינו יצחק, התייחס לסופה שהתרחשה בסוף השבוע שעבר וגרמה להצפות: "בסוף השבוע האחרון היתה סערה קשה, והיו אנשים שעמדו בתחנה כשהם ספוגים במים. תחבורה ציבורית הולמת זה דבר בסיסי ולא מותרות, כמה עוד יתעללו בתושבי השכונה הזאת?".

מחברת אגד נמסר בתגובה: "מתחמי תחנות האוטובוס ברחבי העיר מצויות בבעלות ובאחריות הרשות המקומית-עיריית ראשון לציון".

מעיריית ראשון לציון לא התקבלה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר