יגאל בשן. צילום: יח"צ

אחותו של יגאל בשן: "יגאל היה אחי הקטן האהוב והמוצלח"

יגאל ומיקה בשן הגיעו לעיתים תכופות לראשון לציון. שכנים ומכרים מספרים כיצד נראה הזמר והיוצר שנולד וגדל בעיר - בתקופה האחרונה

פורסם בתאריך: 10.12.18 14:56

מותו של יגאל בשן היכה בהלם ועצב רבים מתושבי ראשון לציון, שחלקם הכירו אותו ומכירים את בני משפחתו מקרוב. לאחר שנודע דבר מותו של בשן אתמול (ראשון), הרשת החברתית והקבוצות המקומיות הוצפו בפוסטים מרגשים לזכרו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשן גדל והתחנך בשכונת נחלת יהודה בראשון לציון. עם גיוסו לצבא, בסוף שנות ה-60, לאחר שהתקבל ללהקת פיקוד צפון הוא שינה את שמו מבשארי לבשן. הוא הפך במהרה לכוכב הלהקה והיה לאליל הבנות. לאחר שחרורו המשיך להחזיק בתואר אליל הבנות, עם קריירה מרשימה שנמשפחה על פני שלושה עשורים.

בשן נישא לפני יותר מ-45 שנה למיקה מרידור, ולשניים שני ילדים ונכד אחד. יגאל ומיקה התגוררו בתל אביב, אולם המשיכו להגיע לעיתים תכופות לראשון לציון, שבה גדל בשן ובה נמצאת משפחתו. היום בצהריים, סיפרה מיקה בראיון לגלי צה"ל: "בחמש השנים האחרונות הוא היה בדיכאון, כתוצאה מכאבים עזים. הוא נטל את חייו במו ידיו. היו מקרים בעבר, לפני שלוש שנים. כשלתי".

אילנה אביטל, אחותו הגדולה של בשן המתגוררת בראשון לציון, סירבה להתייחס לנסיבות מותו, ורק הסכימה לומר ל"השקמה ראשון לציון": "יגאל היה אחי הקטן האהוב והמוצלח. אנחנו, המשפחה, מאוד גאים בו, על כל מה שהוא עשה, על הקריירה שבנה לאורך השנים ועל ההצלחות. מאוד קשה לנו עכשיו עם הידיעה הזו ועם מה שקרה לו". אביטל הוסיפה כי היא מתכוונת לשבת שבעה על אחיה בביתה.

שכנים המתגוררים בסמוך לביתם של יגאל ומיקה במערב העיר, שהכירו מקרוב את בשן, סיפרו: "הוא נראה שפוף ועצוב. הוא כל הזמן היה נראה חולה והיינו בטוחים שזה מה שגרם למותו בסופו של דבר". שכן אחר, סיפר: "בחודשים האחרונים יגאל היה מגיע לפה המון. הייתי בטוח שהוא חולה. הוא היה מסתובב ברחוב וכל ניסיון לנהל איתו שיחה היה מסתיים בשלום חרישי. בלי ממש רצון לשיתוף פעולה ממשי מצידו".

הלווייתו של יגאל בשן תיערך מחר בשעה 15:00 בבית העלמין בקרית שאול. לפני כן, בשעה 12:00 בצהריים, יוצב ארונו בתיאטרון הבימה בתל אביב.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר