הסגן החדש אבי חיים: "תושבי חוץ יישלמו עבור הכניסה לפארקים"

לאבי חיים, מחזיק תיק שפ"ע, יש לא מעט תוכניות פרט להחלפת החול בגני הילדים

פורסם בתאריך: 11.12.18 09:47

"זאת היתה מערכת בחירות סוערת, אבל אני האמנתי בסיעה שלי ובמי שעמד בראשה – רז קינסטליך וידעתי שאין סיכוי שלא ננצח, עשינו כל כך הרבה טוב בחמש שנים האחרונות והציבור לא שכח אותנו והחזיר לנו אהבה". כך מסכם אבי חיים, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שפ"ע (שיפור פני העיר) – התיק שבו החזיק גם בקדנציה הקודמת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חיים, בן 48, נשוי לרעות ואב לשלוש בנות. בגיל ארבע הוא עבר עם משפחתו לראשון לציון ומאז לא עזב את העיר והפך לאחת הדמויות המוכרות ובולטות בעיר. ברחוב מכירים אותו, ולא מעט תושבים עוצרים אותו, מדברים, מתייעצים, מבקשים שיטפל במפגעים.

הרבה לפני שנכנס לפוליטיקה המקומית, במשך 25 שנים היה חיים איש רשות השידור, שנסגרה לטובת תאגיד השידור הציבורי "כאן". ערב הסגירה הוא ניהל לא מעט מאבקים, כאשר שימש כראש ועד המהנדסים. "היתה החלטת ממשלה לסגור את רשות השידור ואנחנו כוועד הבאנו את המקסימום שיכולנו", הוא אומר היום, "עם הסגירה היה הסכם הכי טוב שיכול להיות לעובדים, כמו פיצויים מוגדלים, פנסיה מגיל 50 ואילך. בפועל זה היה ההסכם הכי טוב שהיה במשק בעקבות הפיטורים ואני הייתי חלק מהמאבק הזה למען העובדים".

כעת, במסגרת תפקידו החדש של חיים, מספר 3 בסיעתו של קינסטליך "הירוקים + הצעירים", הוא מתכוון להמשיך בחלק מהפרויקטים שהוביל עוד בקדנציה הקודמת כמחזיק תיק שפ"ע. זאת, כאשר אחד מהפרויקטים המרכזיים הוא הוצאת החול מגני הילדים בתוך שלושה חודשים, כפי שהכריז קניסטליך.

"עבדנו קשה בקדנציה הקודמת", אומר חיים, "החלפנו את החול בגני הילדים לדשא ולגומי, דאגנו להחזיר להורים ששילמו על הקייטנות 450 אלף שקל בעקבות צוק איתן, בנינו מחסנים חיצונים בגני ילדים כדי לרוקן את הממ"דים שיהיו מסודרים לשעת חירום, הקמנו גינות משחקים מונגשות בתוך בתי ספר לילדים עם מוגבלויות ועוד לא מעט פרויקטים".

חיים אומר כי הוא מתכוון להעלות שוב לסדר היום את הקצאת השעות והמועדים לבעלי מוגבלויות. "לבעלי מוגבלויות העמידה בתור יחד עם הקהל הרב, קשה יותר", הוא אומר, "כדי להקל עליהם רציתי לייעד לכך שעות שונות מקבלת הקהל הרגילה, לתת מענה אישי יותר לאוכלוסייה זו".

בנוסף, הוא מתכוון להעלות הצעת חוק חדשה: תשלום בכניסה לפארקים לתושבי חוץ. "בכך תושבי ראשון ייהנו משלל הפארקים שישנם בעיר ויש הרבה, ואילו תושבים מחוץ לראשון לציון ישלמו על כך. זה יעשיר את קופת העירייה ויוריד את העומס כך שתושבי העיר ייהנו יותר".

עוד באותו הנושא:

בשורה להורים: החול ייצא מגני הילדים בתוך שלושה חודשים

במקביל לעבודתו בעירייה, כבר ארבע שנים הוא מתחזק את "הסיירת המתוקה של אבי חיים". סיירת שבמסגרתה הוא והפעילים מחלקים סופגניות, בכל ימי החנוכה, במעונות לקשישים, בתי חולים, מסגרות לבעלי מוגבלויות ועמותות שונות. בנוסף, הוא מחלק מדי שבוע סלי מזון למשפחות נזקוקות ולמעוטי יכולת דרך מרכז "בית החסד" של קובי אביטן, שבמרכז רמת אליהו. לפעילות ההתנדבותית דואגת לצטרף רעות, אשתו.

"אני לא מוותר על העשייה הזאת, היא ממלאת אותי", אומר חיים, "תמיד אני מנסה לסייע וכך יצא שחוץ מתיק שפ"ע שהחזקתי עזרתי למאות אנשים ברמה האישית".

מה התוכניות שלך כסגן ראש העירייה?

"תפקיד סגן ראש העירייה לא הופך אותי לאיש אחר, אני אותו אבי ותמיד עם דלת פתוחה במשרד ורצון לעשות טוב לעיר. במסגרת התפקיד החדש, בראש ובראשה אהיה יד ימינו של ראש העירייה. בנוסף, היו הרבה הצעות לסדר שנדחו בשנים האחרונות, ואני מתכוון לעלות אותם שוב. יש לי גם הרבה יוזמות חדשות. במתן תורה בני ישראל אמרו: 'נעשה ונשמע', אני תמיד אומר 'נעשה ואחכ נדבר'. נתתם לי חמש שנים ותקבלו עשייה מהלב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חה חה חה קודם תבנו פארקים במרכז ראשון ואחר כך תגביל את כמיסת תושבי חוץ…. ממ שבדיחה
    לך תראה את פארק רעננה ופארק הרצליה פארק הירקון ועוד
    ואחר כך תדבר על פארקים בראשון….

  2. שישקו

    מה אתה משחק אותה עוזר לבעלי מוגבליות נכה עם כסא גלגלים בקרית ראשון לא יכול לזוז מטר אין שום שיפועי עליה למדרכות ואין שום חנית נכים וזאת לאחר ששלחתי לך מאה מיילים ואמרת שתסדר אפס זה מה שאתה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר