מחאה נגד אלימות כלפי נשים במכללה למינהל

שורה של אירועי מחאה נגד האלימות כלפי הנשים במכללה למינהל בראשון לציון

פרופ' תמר אלמור, דיקן בית הספר למדעי ההתנהגות והפסיכולוגיה: "אלימות כלפי נשים היא תופעה חובקת עולם. כ-35% מכלל הנשים בעולם חוות אלימות פיזית או מינית"

פורסם בתאריך: 4.12.18 17:04

המכללה למינהל ערכה היום (שלישי) שורה של אירועי מחאה למאבק נגד האלימות  כלפי הנשים. האירועים נפתחו בשעות בשעות הבוקר, בסיום כנס של המסלול הקליני בבית הספר למשפטים, כאשר סטודנטים יצאו לרחבה המרכזית בקמפוס המכללה וערכו מפגן מחאה ותמיכה של סטודנטים למשפטים במאבק באלימות כלפי נשים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשעות הצהריים התקיימה הרצאה של ד"ר רותי לבנשטיין לזר מבית הספר למשפטים, בנושא אלימות כלפי נשים. בנוסף, בית הספר למדעי ההתנהגות ערך כנס מיוחד שעסק כולו בנושא. בכנס התקיימו הרצאות שעסקו בהבניה מגדרית – הפיכת נשים לחפץ, ההשלכות הנפשיות של אלימות, ונתונים על אלימות כלפי נשים בישראל בהשוואה לעולם. הנהלת בית הספר עודדה את הסטודנטים להגיע בחולצות שחורות כאות מחאה.

פרופ' תמר אלמור, דיקן בית הספר למדעי ההתנהגות והפסיכולוגיה: "אלימות כלפי נשים היא תופעה חובקת עולם. כ-35% מכלל הנשים בעולם חוות אלימות פיזית או מינית. הדרך העיקרית להילחם בזה, לשנות עמדות ונורמות חברתיות, היא חינוך והשכלה. השכלה גבוהה מאפשרת לנשים  עצמאות חברתית, נפשית וכלכלית אשר מובילה לשיווין גדול יותר בחברה ולפחות אלימות".

לינוי אוליאל, סטודנטית שנה ג׳ למשפטים, וחונכת בקליניקה "תמורה" קידום שוויון באמצעות דיני הנזיקין: "בעשייה הקלינית אנחנו עוסקות לא מעט בזכויות נשים. בין היתר, סיוע, ייצוג, שינוי מדיניות וכמובן העלאת מודעות. היום צפינו בהצגה ״פרחה שם יפה״ כחלק מכנס משותף של הקליניקות במכללה למנהל ולאחריה יצאנו יחד לרחבה הגדולה כאות הזדהות עם היום הזה. באופן דיי מושלם תכני ההצגה תאמו ליום משמעותי זה, בו נערכת הפגנה כנגד אלימות נגד נשים. אני רואה חשיבות רבה לקול הזה שנשמע היום ברחבי הארץ ובמכללה שלי בפרט. גאה לקחת חלק במקום שמקדם שיח חשוב יחד עם חזון לחולל שינוי ועשייה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר