אירוע בהשתתפות הרב ברלנד. צילום: אהרון רבינוביץ

ביום מחאת הנשים הגדולה: הדלקת נרות עם הרב שהורשע בעבירות מין

מחוץ לאולם שבו יתקיים האירוע, שצפוי לכלול הדלקת נרות ושיעור תורה, צפויה להתקיים הפגנה: "יש ניסיון להטעות את מארגני ההפגנה עד לרגע האחרון"

פורסם בתאריך: 4.12.18 16:46

ביום המחאה וההפגנה הגדולה נגד אלימות כלפי נשים, הרב אליעזר ברלנד שהורשע בביצוע עבירות מין מגיע לכנס ענק לכבוד החנוכה באולמי "מפלים" בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


היום (שלישי) מתקיימות שביתות ועצרות מחאה בכל רחבי הארץ. גם בראשון לציון שבתו הנשים, בהן עובדות עירייה והתקיימו עצרות מחאה, כפי שפורסם מוקדם יותר היום, כאן. בעיתוי צורם במיוחד מגיע הערב לעיר הרב ברלנד שהודה והורשע בעבירות מין. במסגרת עסקת טיעון במעשים מגונים ותקיפה, נגזרו על הרב 18 חודשי מאסר, מהם ריצה בפועל 10 חודשי מאסר. לאחר הרשעתו היו מה שקראו להתנער מהרב, בהם 30 מרבני ברסלב ובראשם הרב יעקב מאיר שכטר.

למרות זאת, הרב ברלנד ממשיך להופיע בפני חסדיו הרבים. הערב הוא צפוי להגיע לכנס לכבוד חג החנוכה שבו הוא צפוי להדליק נרות ולשאת דרשה. בעקבות האירוע צפויה להתקיים הפגנה מחוץ לאולם שבו יופיע הרב.

"עבריין המין המורשע, 'הרב' ברלנד, בחר את היום של ההזדהות עם הנשים הנפגעות, כסמל לאי ההתחשבות המינימלי ולזלזול הבוטה שלו בנשים הרבות שהוא פגע בהם", כך אמרה אייזיק וויינהאוס, יו״ר הוועד העולמי של קו ברסלב ואחת ממארגנות ההפגנה. "אנחנו נעדכן את מיקום ושעת ההפגנה בפייסבוק, משום שהמיקום הסופי לא עדיין לא ידוע. יש ניסיון להטעות את מארגני ההפגנה עד לרגע האחרון".

אחד מתומכיו וחסידיו של ברלנד, שסירב להזדהות בשמו, אמר: "הרב יגיע להדליק נרות ותהיה תזמורת. הרב מאוד מכבד נשים ואפילו צריך לארגן אירוע שהרב יעמוד בראשו וידבר נגד אלימות ונגד הטרדות. הרב הודה בהאשמות שהעלילו עליו כי העדיף לא להיגרר למשפט שייקח שנים. הוא מעולם לא הטריד נשים. יריבים פוליטיים של הרב שמקנאים בו, הם שעומדים מאחורי התלונות שווא. הרב פמיניסט והוא הודה כדי שהאישה לא תצא שקרנית וכדי לא לפגוע בה והוא אפילו משלם לה פיצויים".

באולמי "מפלים" אישרו כי אכן צפוי להתקיים הערב אירוע של הציבור הדתי, שככל הנראה ישלב גם סוג של שיעור תורה, אך אינם יודעים מי האורחים, הנואמים או מה יכלול שיעור התורה שצפוי להיות במקום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שילת

    אדם כזה צריך למות מוות באיסורים. אליעזר ברלנד אני מאחלת לך שנרות החנוכה ישרפו אותך ואת נשמתך ולא ישאירו ממך זכר. אתה לא ראוי לחיים האלה. פושע!!!

  2. נחמן

    ימי שמו מחלל שם שמים ושם רבנו הקדוש סבא ישראל אמר אמר אליו כבר לפני 50 שנה שהוא חולה נפש ורוח נפשות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר