ביתה של נ' לאחר השיפוץ

"זכיתי לנס חנוכה": מתנדבים שיפצו את ביתה של המשפחה במצוקה

רבים באו לעזרתה של האם החד הורית, שנקלעה למצוקה נפשית וכלכלית קשה, בדירה באינה ראויה למגורים וללא מזון לילדים. "הגשם נכנס לאבמבטיה בעבר והבנות נאלצו להתקלח אצל השכנים", היא מספרת

פורסם בתאריך: 4.12.18 09:23

מתנדבים סיימו לשפץ אמש (שני) את ביתה של אם חד הורית לשני ילדים. בחג חנוכה היא נכנסה לראשונה אחרי זמן רב לבית מרוהט שבו המקרר מלא בכל טוב. "לכולנו בחיים יש ניסים", היא אומרת, "לפעמים הם גלויים ואנשים רואים אותם, לפעמים זה רק שליח בדרך ולפעמים כמה מלאכים שמגיעים ומסדרים לנו את החיים, בחג חנוכה זכיתי לראות נס גלוי". היא אם חד הורית לשני ילדים ובעלת לקות נפשית, שאיננה הצליחה לקנות אוכל, סיפורה הובא ב"השקמה ראשון לציון" כאן. זאת, בעקבות המצוקה הקשה שאליה נקלעה, ללא תנאי מחיה ראויים וללא מזון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בזמן שעבר מאז פרסום הכתבה לפני כחודש וחצי, התגייסו רבים לסייע לאם, הם דאגו לריהוט, אוכל ובכלל שיפוץ הדירה כך שתהיה ראויה למגורים. האמבטיה והמרפסת שירות בדירה שבעבר הפרידה בינהם דלת כיום מחוברות. בחלון הגדול של המרפסת לא היו ויטרינות ומחצית התריסים הייתה שבורה, עקב כך באמבטיה שרר קור עז, "הגשם נכנס כמה פעמים והבנות נאלצו להתקלח אצל השכנים או משפחה שגרה בקרבת מקום", היא מספרת.

הפעילה החברתית מנחלת יהודה, אירית שורס, יחד עם פעיל המתגורר בשכונה עזרו למשפחה במציאת רהיטים, חדר שינה, מיטה נפתחת לבנות, משחקים, בגדים וכונניות. "לראות אושר בעיניים של אדם שמקבל דברים בסיסים, לראות בנות שקופצות על מיטה חדשה זה אושר עבורי" אמרה שורס. לדבריה, "מעגל נשים תרם סלי מזון ותושבי קהילת נחלת הצליחו לעזור למשפחה".

הפעיל החברתי, איתן לוין, עוזר לעשרות משפחות בעיר, בזכות קשריו הצליח לרתום בעלי מקצוע שישפצו את הדירה בכמה ימים, ואתמול נכנסה המשפחה הביתה בנר הראשון של החג. "להתחיל את החג עם תמונות של בית מסודר ומאורגן, של הבנה שהצלחתי לסייע ולגרום לילד להיות מאושר זאת השמחה שלי", אמר לוין.

 

ביתה של נ' לאחר השיפוץ

 

ביתה של נ' לאחר השיפוץ

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר