אפשר לשחק בלילה: תאורה חכמה הותקנה ב-15 מגרשים

חג האורים: אחרי פיילוט שנעשה בחמישה מגרשים נבחרה מערכת התאורה הנדלקת בעקבות תזוזות על המגרש. בקרוב: החלפת כל הנורות ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 3.12.18 16:00

אגף החשמל במינהל שפ"ע בעיריית ראשון לציון התקין מערכות חכמות לתאורה ב-15 מגרשי ספורט ברחבי העיר. זאת, במטרה לאפשר את הפעילות במגרשים גם בשעות החשיכה, לצד חיסכון בחשמל בשעות שהמגרש ריק.

התקנת המערכות נעשתה לאחר פיילוט שנערך בחמישה מגרשי ספורט, ובמסגרתו נבדקו שיטות בקרה ושליטה שונים בכל אחד מהמגרשים. לאחר הבדיקה הוחלט בסופו של דבר על התקנת מערכת בקרה עם גלאי נפח, על מנת לזהות תזוזות במגרש שיובילו להדלקת התאורה. בנוסף, הוחלט על התקנת תאורת לד המאפשרת חיסכון של יותר מ-50% מצריכת החשמל ונדלקת מהר יחסית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעיריית ראשון לציון מציינים כי בשנה הקרובה צפוי אגף החשמל להתקין את המערכות שנבחרו ב-15 מגרשים נוספים, הנמצאים במוסדות החינוך בעיר. "המערכת החכמה מאפשרת לנו לחסוך בצריכת החשמל מבלי לפגוע בפעילויות הספורט והפנאי לתושבי העיר", אומר סגן ראש העירייה הנכנס ומחזיק תיק שפ"ע, אבי חיים.

במקביל להתקנת מערכות התאורה החכמה החל כבר לפני כשנתיים, אגף החשמל במינהל שפ"ע, בראשות ראובן הרשקוביץ, בהחלפת נורות התאורה ברחבי העיר לנורות חסכוניות. כיום תאורת החוץ הפועלת בעיר מהווה כ-50 אחוז מכלל הוצאות החשמל של העירייה. עם סיום החלפת הנורות, תוכל העירייה לחסוך יותר מ-40 אחוזים בהוצאות החשמל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר