חנייה
צילום אילוסטרציה: shutterstock

החזית החדשה: למה השיטור העירוני מחלק דוחות תנועה?

בראשון לציון יש מי שתוהה מדוע החלו אנשי השיטור העירוני לחלק קנסות על עבירות תנועה. בינתיים, הקולות מגבשים למחאה הבאה

פורסם בתאריך: 3.12.18 14:21

האם החברה לביטחון אמורה לחלק דוחות תנועה? אחרי מלחמת המצלמות הניידות, נראה שנפתחה חזית חדשה, הפעם  נגד הדוחות הניתנים על ידי השיטור המשולב בחסות העירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תושבים ברחבי ראשון לציון הכבר רגילים לראות את אנשי השיטור העירוני מחלק דוחות על עבירות חניה, אי איסוף צואת כלבים ועוד, לעומת אנשי השיטור המשולב שחילקו דוחות על מטרדי רעש, בהם מסיבות קריוקי בשעות אסורות. אלא שבאחרונה יותר ויותר תושבים מתלוננים על כך שהם מקבלים דוחות על עבירות תנועה מצד אנשי השיטור המשולב.

"האם ייתכן והעירייה משתפת פעולה עם משטרת התנועה, כך שפעילות משטרת התנועה תממומן מכספי התושבים בצורת השיטור העירוני החדש?", שואל תושב העיר רובי אניס. "באחרונה ניתן לראות ניידת של השיטור העירוני שבה גם פקח עירוני הממומן מכספי הארנונה אורבת לנהגים ונותנת דוחות על עבירות תנועה".

יצויין כי באתר החברה לביטחון מפורטת הפעילות שלשמה הוקם השיטור העירוני, הכוללת טיפול ואכיפה באלימות ברחובות ובבתים, סכסוכי שכנים, עבירות סמים, זנות והימורים. לא מוזכר דבר על מתן דוחות תנועה.

"חלוקת דוחות בגין אי חגירת חגורת בטיחות אינה אמורה להיות ממומנת על ידי תושבי העיר תוך שימוש בפקחי עירייה ובמשאבים עירוניים נוספים", טוען אניס שיצא למאבק בנושא ובינתיים מקבל לא מעט תגובות מצד תושבים בראשון לציון. "אנחנו לא ממנים את משטרת התנועה ולא על חשבון ההשקעה הרבה והאינטסיבית הנדרשת בפעילות בתחומים שבעבורם הוקם השיטור העירוני. זו לא איכות, זה כמות דוחות ועל חשבון הפעילות האמיתית ובוודאי לא עם הפנים לקהילה".

בתגובה נמסר מעיריית ראשון לציון: בחודש אוגוסט החלה לפעול בראשון לציון יחידת השיטור העירוני, המנוהלת על ידי החברה לביטחון ומשטרת ראשון לציון. יחידת השיטור העירוני היא כוח משולב הכולל כוחות שיטור ופיקוח עירוני שמטרתו להקנות בטחון לתושבי העיר, תוך ביצוע פעולות אכיפה ומניעה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חי בראשון

    לא מבין על מה הכעס.
    נהג עושה עבירת תנועה וכועס על כך שקיבל דו"ח?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר