אילוסטרציה: שאטרסטוק

המחאה נגד אלימות כלפי נשים: עובדות עיריית ראשון לציון יורשו להצטרף לשביתה

 העירייה תצטרף למחאה הארצית על העלייה בכמות הנשים הנרצחות בישראל ולא ינוכה שכרן של עובדות שישתתפו בשביתה. קינסטליך: "נשמש סמל לקידום נשים ונאבק כנגד פגיעה בהן"

פורסם בתאריך: 2.12.18 10:30

עובדות עיריית ראשון לציון יורשו לקחת חלק במאבק נגד רצח נשים. העירייה תצטרף למחאה הארצית על העלייה בכמות הנשים הנרצחות בישראל ולא ינוכה שכרן של עובדות שישתתפו בשביתה. עשרות ארגוני זכויות נשים יזמו את השביתה במחאה על מקרי האלימות הקשים כנגד נשים שהתרחשו לאחרונה, בהם רצח סלבנה צגאיי בת ה-13 על ידי בן הזוג של אמה, ויארה איוב בת ה- 16 שנרצחה כשהייתה בדרכה ליום הולדת של חברתה, וגופתה נמצאה בפח אשפה ביישוב בו גרה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ראש הערייה רז קינסטליך כתב בפייסבוק שלו כי "שוחחתי הערב עם מנכ״ל העירייה וביקשתי ממנו לאפשר לכל עובדת שמבקשת לשבות במחאה ביום שלישי הקרוב (ערב כניסתי לתפקיד ראש העירייה בפועל) – לעשות זאת. כפי שציינו מובילי המחאה, השבוע האחרון היה שבוע קשה במיוחד, שהבהיר עד כמה מציאות חייהן של נשים בישראל היא בלתי נסבלת עוד".

קינסטליך הוסיף כי "נושא האלימות נגד נשים עלה לראש סדר היום הציבורי: שבוע בו הממשלה סירבה להקים ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא רצח נשים, שבוע שבו נרצחו שתי נערות – יארא איוב בת ה-16 וסילבנה צגאיי בת ה-13. אנחנו מצטרפים למאבק. עיריית ראשון לציון בראשותי תשמש סמל לקידום נשים ותיאבק כנגד פגיעה בהן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קרולין גרינברג

    איזה יופי, מצאו סיבה לא לעבוד ולקבל כסף על חשבוננו.
    ראש העיר אולי הוחלף, אבל השיטה המושחתת נשארה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר