תחנת אוטובוס בראשון לציון (צילום ארכיון)
תחנת אוטובוס בראשון לציון (צילום ארכיון)

תושבי רמת אליהו פתחו בעצומה: החזירו את קו 10 לשכונה

בשכונה עובר רק קו 11 שמגיע אחת לשעה ובמקום קו 10 שבוטל הוכנס לשימוש קו 15 שאינו עובר בשכונה

פורסם בתאריך: 28.11.18 10:22

רבים מתושבי שכונת רמת אליהו התאגדו על מנת לחתום על עצומה הקוראת להחזיר את קו 10 שבוטל לפני כמה חודשים. בשכונה עובר רק קו 11 שמגיע אחת לשעה ובמקום קו 10 שבוטל הוכנס לשימוש קו 15 שאינו עובר בשכונה, כפי שפורסם בהשקמה ראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעצומה שנשלחה לתושבי השכונה נכתב כי "לא הגיוני שאנחנו עוד רגע בשנת 2019 ותושבי רמת אליהו ממתינים בתחנות האוטובוסים שעה וחצי לתחבורה ציבורית. אנחנו לא מבינים מהן הסיבות של אגד לוותר על הקו ולגרום סבל לתושבי השכונה". עוד הוסיפו בעצומה כי "כיום יש בשכונה קו 11 שנותן שירות לשכונה והקו מגיע בשעות הבוקר עמוס כבר בתחנות הראשונות ונהגים נאלצים להמשיך הלאה בלי לעצור בתחנות הבאות מכיוון שהוא כבר עמוס ואין טעם לעצור לאותם אנשים שממתינים  כבר שעות בתחנה. אותם תושבים שגרים בתחנות הראשונות זוכים לעלות ראשונים".

פעיל חברתי בשכונה, יאסו זללה, אמר כי "הגיע לידעתי שלפני כמה חודשים חברת אגד החליטה לבטל את קו 10 שהיה נותן שירות לתושבים בשכונת רמת אליהו. לצערינו מאז הורדת הקו תושבי רמת אליהו סובלים מחוסר תחבורה ציבורית". עוד הוסיף זללה כי "לא הגיוני שאנחנו העיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל אחרי ירושלים, תל אביב וחיפה, ולא מסוגלים לספק תחבורה הולמת לאוכלוסיה שמונה אלפי תושבים". "אני פונה בשם תושבי רמת אליהו למצוא מענה בדחיפות לשינוי, יש להקל כמה שיותר על תושבי השכונה שסובלים שנים רבות מהזנחה מתמשכת, לא רק בתחבורה הציבורית אלה במישורים רבים", אמר זללה.

חבר המועצה איציק אבשלומוב המחזיק בתיק התחבורה מסר בתגובה כי "לפני זמן קצר נכנסתי לתפקיד, אני מודע לכך שראשון לציון סובלת מתחבורה ציבורית לקוייה במקומות רבים, אני יושב יום-יום בפגישות ולומד את הנושא, אפעל בכל הכוח לשינוי בעיר ואשב עם כל הגורמים הרלוונטים שהיטב לתושבים, לא אצא בהצהרות כרגע, אני איש של מעשים אבל הדרך ארוכה, בנושא העצומה, היא הובאה לידעתי ואעשה כל מה שאפשר לעזור לתושבי השכונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד למרשט סלילך וטל נאור על התגייסות לפעול למען מטרה נעלה זו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר