מזי הדדי
מזי הדדי

"לא התכוונה להתאבד": נחשפו שיחותיה האחרונות של מזי הדדי

שיחותיה האחרונות של המקורבת ללבייב מצביעות על כך שתכננה לחזור לביתה. בהתכתבויות עם חברו של בעלה, אמרה לו שהיא יוצא מהמשרד לביתה

פורסם בתאריך: 26.11.18 10:02

שיחותיה האחרונות של המקורבת ללבייב, מזי הדדי מראשון לציון, נחשפו אמש (ראשון) ומצביעות על כך שתכננה לחזור לביתה. בהתכתבויות האחרונות של הדדי עם חברו של בעלה, אמרה לו שהיא יוצא מהמשרד לביתה בעוד כמה דקות. לאחר שנחשפו שיחותיה האחרונות של הדדי, בעל ובני משפחתה אמרו כי "פה צריכה להיות חקירת רצח".

קובי הדדי  אמר לתקשורת כי חיכה לאשתו בתחנת הרכבת בראשון לציון, ומצלמות האבטחה של הרכבת מראות כי הדדי אכן הגיעה לתחנה ולא נראתה מעורערת או אובדנית, אך לאחר שיחת טלפון חשודה חזרה הדדי למקום עבודתה, עלתה לקומה העשירית וקפצה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עוד בנושא:
משפחת המקורבת ללבייב בסוכת האבלים: "צריך לברר מה קרה בדקות האחרונות של מזי"

בעלה של הדדי העלה ספקות רבות בגרסת המשטרה, והסביר כי הפרטים עדיין בחקירה ולא קיבל תשובות מספקות, אך הוא בוודאות יודע שאשתו לא התאבדה. עוד הוסיף בעלה של הדדי כי אשתו קיבלה שיחה מסתורית ועלתה לקומה העשירית וזאת למרות שהיא עובדת בקומה התשיעית, ואף הוסיף כי הטענות של המשטרה מגוחכות וכי חלון השירותים בקומה העשירית קטן וצר מאוד, ואשתו לא הייתה "ספורטאית או אתלטית" כך אמר, לבעלה של הדדי יש שאלות רבות שנשארו פתוחות.

הדדי זומנה לחקירה במסגרת פרשת "יהלום שחור", לא ברור מה חלקה בפרשה ואם בכלל, היא נחקרה בת שעתיים בלבד. הפרשה חוקרת את חברת LLD שבעלותו של לבייב בגין הברחת יהלומים, בשווי של כ-300 מיליון שקלים.

השיחה האחרונה של הדדי

השיחה האחרונה של הדדי

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר