סוכת האבלים בבית משפחת הדדי
סוכת אבלים. צילום ארכיון

משפחת המקורבת ללבייב בסוכת האבלים: "צריך לברר מה קרה בדקות האחרונות של מזי"

מזי הדדי נפלה אל מותה מהקומה העשירית, משפחתה מתאבלת עליה ובטוחה כי לא מדובר בהתאבדות. אחיה: "מי שמכיר אותה יודע שלא הייתה עושה את זה"

פורסם בתאריך: 22.11.18 18:17

השבעה של של מנהלת החשבונות בחברה של לבייב, מזי הדדי החלה היום (חמישי) בבית המשפחה בראשון לציון. אמש מאות בני אדם ליווי אותה בדרכה האחרונה בבית העלמין בחולון. הדדי הייתה אמא לשלושה בת 42 מראשון לציון ועבדה בחברת היהלומים LLD שבבעלות לב לבייב, היא נפלה שלשום מהקומה העשירית במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הגרסה הרשמית אומרת כי מדובר בהתאבדות, אך נשמעו קולות מצד בני המשפחה הטוענים כי היא לא שלחה ידה בנפשה. אחיה של הדדי עמד בכניסה לאוהל האבלים ואמר לנוכחים כי צריך ללכת למקום עבודתה לדבר עם האנשים שעבדו איתה ולגלות מהם פרטים, לנסות להבין מה קרה שם. "לא ראינו עד עכשיו איפה זה קרה, הכל די לוטה באפלה התקשורת צריכה להיות במשטרה ולנסות להבין מה קרה שם. יש לבדוק את החקירה שעברה הדדי בלהב 433 מצד אחד, ומצד שני לברר מה קרה בדקות האחרונות, כי מי שמכיר את מזל יודע שהיא לא הייתה מתאבדת". חבר של הדדי אמר אף הוא כי "אין שום סיכוי בעולם שמזי התאבדה. היא הייתה אמא למופת, עם שמחת חיים".

עוד בנושא:
המקורבת ללבייב שנפלה אל מותה – מזי הדדי תושבת העיר; בעלה: "לא הייתה עוזבת אותנו ככה"

בסוכת האבלים היו הילדים וחבריהם לכיתה של שלוש ילדייה, גם הצוות החינוכי ממקיף ח' הגיע לסוכה שהייתה מלאה עד אפס מקום. השאלה שהדהדה במהלך השבעה היא שהדדי לא התאבדה, "כולנו מוכים תדהמה ועצב, גם ההורים שלי שמבוגרים. אנחנו מבקשים שוב, תנו לנו להתאבל בשקט. נשארנו אבא ושלושה ילדים שצריכים לאסוף כוחות ולהמשיך", אמר אחיה של הדדי.

קובי, בעלה של הדדי, הספיד אותה אמש בדמעות, "היא מלאך. לעולם לא הייתה עוזבת אותי ואת הילדים לבד. אנחנו היינו החיים שלה". עוד הוסיף כי "יש עננה שחורה מעל להב 433. הם התעללו בה. גם שם לידי הוא הפחיד אותה ואמר 'את לא מספרת כלום, תיזהרי'. כשהיא יצאה היא אמרה לי: 'קובי, מה הם עשו לי'?". המשפחה ביקשה כי "תנו לנו להתאבל בשקט".

הדדי זומנה לחקירה במסגרת פרשת "יהלום שחור", לא ברור מה חלקה בפרשה ואם בכלל, היא נחקרה בת שעתיים בלבד. הפרשה חוקרת את חברת LLD שבעלותו של לבייב בגין הברחת יהלומים, בשווי של כ-300 מיליון שקלים. לפני כשבועיים הוארך בשנית מעצר החשודים שנעצרו בפרשה.

מזי הדדי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח ישראלי מודאג

    הגיע הזמן שכל המקורבים ללבייב ידברו. צריך לחקור כל מי שיש לא קשר. מוות כזה לאור יום של אשה זה קריאת השכמה לציבור הישראלי. לבייב עשה עלינו פיפי וברח לרוסיה עם כספי הפנסיות. עוד היינו סולחים אם היה נעלם עם משפחתו בשקט. אבל להמשיך לחלוב את ישראל מרוסיה… יש לחלט את כל רכושו, לעצור את כל משפחתו ועובדיו עד שיתגלה מה קרה. ולא לעזוב את המשטרה והשופטים כי גם אותם הוא קונה בכספי הדמים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר