בובה לוי, צור ודורון אוזן, בתמונה שהציתה את הויכוח ברשתות החברתיות
בובה לוי, צור ודורון אוזן, בתמונה שהציתה את הויכוח ברשתות החברתיות

בובה לוי שהתמודדה למועצה בסיעת אוזן: "קראו לי שקרנית ובוגדת"

הפעילה החברתית, אמא חד-הורית לארבעה, רצה לעשות שינוי בתוך העיר שלה. אלא שרבים והכפישו אותה ברשתות החברתיות

פורסם בתאריך: 25.11.18 10:19

הפעילה החברתית בובה לוי, בת ה-42 מראשון לציון, אמא חד-הורית לארבעה ילדים, שהתמודדה בבחירות האחרונות ברשימת הסיעה של דורון אוזן  נאלצה להתמודד עם מסכת האשמות אישיות שמטרתן הייתה לפגוע בפעילותה הציבורית. לוי מובילת המאבק הארצי של אמהות חד הוריות וילדיהן, תומכת במשפחות במצוקה, מוציאה נשים וילדים ממעגל האלימות אישה, מייסדת ומנכ"לית שותפה של ארגון הקול הנשי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לוי אמרה כי "נכנסתי לפוליטיקה מתוך מקום לשנות ולעשות בתחום הרווחה. התלבטתי אם כדאי לי להיכנס לפוליטיקה אבל אני יודעת שבשביל לשנות צריך להיכנס למקום של מקבלי ההחלטות. הצלחתי בחיי לשנות כמה חוקים ברמה הארצית ושיתופי פעולה דרך העמותות שאני פעילה בהם. ראשון זה הבית שלי,  אני דור רביעי כאן בעיר ומגדלת כאן את ילדי, העיר חשובה לי". לוי הוסיפה כי "רציתי להתנדב סך הכל, חברת מועצה זה בהתנדבות ללא שכר. החלטתי להיכנס כדי לשנות מתוך המקום האמיתי שלי בבטן".

דורון אוזן בחר לתמוך בדב צור בסיבוב השני על אף חתימת הסכם הרביעייה עם רז קינסטליך, אסף דעבול וליאל אבן זוהר.  לוי הוזמנה על ידי דורון אוזן למפגש בלשכתו של דב צור, דאז ראש העירייה וספגה על כך אש רבה. "התנגדתי לדב צור שנים רבות. להיות שם בלשכת ראש העירייה שכאמור אני מתנגדת שלו כבר לא מעט שנים היה לי קשה אבל החלטתי לבלוע את הצפרדע כדי להביע תמיכה בראש הסיעה שלי", אמרה לוי.

 

לדבריה, "אני מקום חמישי בסך הכל, ידעתי כבר שהוא לא קיבל מספיק מנדטים כדי שאהיה חברת מועצה אבל עדיין הגעתי מתוך כבוד, ותמכתי באוזן.  לא הגעתי מתוך אינטרס אישי או פרטי. אני חושבת שזו הייתה החלטה נכונה בשבילו ובשביל הסיעה לחבור לדב צור. לאחר החתימה כולנו הצטלמנו, הגיבו וניסו לפגוע בי כי הצטלמתי שם ולא יכולים לבוא ולהרוס לי את השם הטוב שלי, את העשייה רבת השנים שלי בגלל הדעות הפוליטיות שלי".

מילים כגון "שקרנית", "בוגדת" ו"מחפשת כסא" הוטחו בלוי ברשתות החברתיות. "המטרה הייתה ברורה – לפגוע בי. הילדים שלי יודעים לקרוא ולכתוב והיו חשופים לכל מה שעברתי. כאב לי שאנשים לרגע לא חשבו שיש לי  משפחה וילדים. לשמוע מהילדים שלי למה הם כותבים עליך כאלה דברים, למה הם משקרים כאב לי. הילדים שלי שותפים לעשייה שלי, הם חשופים ורואים את הכל. הם שומעים שאני מדברת עם אנשים, הם רואים מה שאני עושה. הרגשתי שאנחנו כתושבי ראשון מאבדים את זה שנוצרת כאן שנאה. ראש ממשלה נרצח על שנאה והתססה הייתה מיותרת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דיקו

    תשמעי בובה משהו, אני לא קונה את הבכי והנהי שלך, היית מס 5 ברשימה, אוסן קיבל שלושה מנדטים! הרי כבר היה ידוע וברור שאת בחוץ. למה להגיע ולהצטלם??? במהלך של אוזן הנפגע הגדול מכולם(למעט דב) זה אוזן עצמו. כל הסיפור הזה היה נראה כמו בדיחה אחת גדולה!!! על אחת כמה וכמה, היום כשאנחנו יודעים שהוא נשאר סיעת יחיד והם חברו לקואליציה!ובכלל איך זה נראה היום? אוזן בעצמו אוכל את הכובע שהן היו מועמדים שלו! הסכין בגב היא כפולה ומכופלת. עושה רושם שכל החלטה של אוזן היא פשוט אומללה. ויעיד על זה אוזן עצמו שקרא לחבריו להחזיר את המנדטים! אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב.

  2. עידן

    נשמע לי כמו אוי אוי אוי.
    אפשר לחשוב, רז לא הוכפש? ליאל לא הוכפשה? צור לא הוכפש? כל מי שנכנס לפוליטיקה זוכה להכפשות.
    את, גב' בובה, זגזגת והחלפת עמדות כמו גרביים, רק כדי לקבל ג'וב. אל תנסי להסיט את הדיון מכך.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמה עצוב! ההתנהגות המבזה ברשת רק גורמת לזה שאנשים שרוצים ויכולים לתרום לא רוצים לרוץ ולהשפיע מבפנים. בובה- דעתנו בבחירות היתה שונה אך, אני מאמינה שכבוד הדדי צריך להישמר. מותר להסכים גם שלא מסכימים. המשיכי בעשייתך המבורכת!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר