דורון אוזן (צילום: עמוד רשמי)
דורון אוזן (צילום: עמוד רשמי)

"שיחזירו את המנדטים שלהם": חברי הסיעה של אוזן נטשו אותו והצטרפו לקינסטליך

קרן דנה ואפי משה עברו לקואליציה, בעוד ראש הסיעה נשאר באופוזיציה

פורסם בתאריך: 22.11.18 16:49

סיעתו של דורון אוזן "הצעירים והסביבה" התפצלה אמש (רביעי) כששני חברי המועצה שלו קרן דנה ואפי משה עברו לקואליציה של ראש העירייה רז קינסטליך, בעוד ראש הסיעה אוזן נשאר באופוזיציה.

המשא ומתן בין קינסטליך לאוזן התרחש בימים האחרונים והתפוצץ לאחר שהשניים לא הגיעו להסכמה. מקורבים סיפרו שאוזן דרש תנאים לא הגיוניים למצבו הנוכחי, עם שלושה מנדטים. אוזן החזיק במועצה הקודמת בתיק הצעירים והנוער לאחר מכן התמודד לראשות העירייה בסבב הבחירות הראשון בו הפסיד. בבחירות למועצת העיר זכתה הסיעה בהנהגתו בשלושה מנדטים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במשא ומתן שהתנהל אמש הוסכם כי דנה תמונה ליו"ר מני"ב, תקבל את תיק איכות הסביבה וממלאת מקום יו"ר ועדת מכרזים. משה מונה למשנה לראש העירייה ומחזיק תיק רישוי עסקים. משה אמר כי "אנו קוראים לאוזן להצטרף לקואליציה, הייתה החלטה חתומה לחבור בכל מצב לקואליציה. גם אוזן חתום עליה והוא לא מכבד את זה, הוא הגיע עם תנאים שקינסטליך לא יכול היה לקיים, אנו רוצים להיות בקואליציה כדי ליישם תוכניות שהבטחנו לבוחרים שלנו. מה אפשר לעשות באופוזיציה? לנבוח מהצד? לא כולם גם היו תומכי אוזן, הגיעו בשביל הרבה פעילים אחרים".

רז קינסטליך מסר כי "הציבור שבע ועייף מההכפשות וההשמצות אחרי מערכת בחירות סוערת וראוי שאוזן יפנים זאת. חברי סיעתו של אוזן העדיפו להצטרף לעשייה העירונית למען הציבור ולהביט קדימה ואני מברך אותם על כך. אני קורא גם לאוזן להצטרף לעשייה ולפעול למען הציבור, עוד לא מאוחר. אוזן מתנה את הצטרפותו לקואליציה בקבלת תפקיד סגן ראש העיר בשכר ועוד הטבות אישיות. משלא נענתי לבקשתו הוא שב להכפיש. יש בפני עיריית ראשון לציון חמש שנות עבודה עם אתגרים גדולים וצפויה לנו עשייה גדולה. בפני אוזן יש שתי אפשרויות: בחירה במנהיגות והצטרפות לעשייה למען הציבור או המשך הכפשות, השמצות והתנהגות שאינה משרתת את הציבור. תושבי ראשון לציון מצפים לעשייה אמיתית. זה מה שהבטחתי וזה מה שאני מתכוון לעשות".

דורון אוזן אמר כי "אינני זקוק לסגן בשכר יש לי תפקיד יותר בכיר מסגן ביקשתי יישום תוכניות העבודה".

מלשכתו של אוזן מסרו כי "דורון אוזן קיבל את בחירתם של תושבי ראשון לציון ובירך את ראש העיר הנכנס, רז קינסטליך. לאחרונה, נפגשו השניים על מנת לדון בשיתוף פעולה למען התושבים. בפגישה לא נידונו תפקידים, מטרתו של אוזן הייתה אחת – ליישם את תכניות העבודה שהגיש לתושבי ראשון במהלך הקמפיין כפי שעשה בהסכם מול דב. כשהתברר שאין בכוונת קינסטליך ליישם את תכניות העבודה ואף המשיך להתנהל מאחורי גבו החליט אוזן לא להצטרף לקואליציה.

שני חברי סיעתו, קרן דנה ואפי משה, אשר היו שותפים מלאים להחלטה לא לתמוך בקינסטליך מתוך אמונה שאינו ראוי להיות ראש עיר, ואחד מהם אף הגיש כנגדו תלונה במשטרה, החליטו מאינטרסים אישיים צרים בלבד, לחבור לקינסטליך שלא על דעתו של אוזן. אוזן קורא לשניהם להחזיר את המנדט שכן הם נבחרו אך ורק מטעם סיעתו ובעקבות הפופולריות הרבה לה זוכה אוזן בקרב הציבור בראשון, 16 אלף בני אדם בחרו בו לראשות העירייה. תושבי ראשון בוודאי מוקיעים התנהגות פוליטית אינטרסנטית שכזו וראוי היה שראש העיר הנכנס, רז קינסטליך יתחיל את כהונות בצורה נקייה ולא מלוכלכת כפי שבחר לנהוג במקרה זה אשר מראה לנו את הכיוון של ההנהגה הנוכחית. התנהגותו של קינסטליך רק מוכיחה את מה שאוזן טען שוב ושוב – מדובר באדם לא ראוי עם סולם ערכים נמוך".

היריבות בין אוזן לקינסטליך הכתה בגלים לאורך כל הבחירות, אוזן הגיש לוועד הבחירות בקשה למניעה של קינסטליך לרוץ לראשות העירייה אך זה סורב. לפי הבחירות חתם אוזן יחד עם קינסטליך, ליאל אבן זהר ואסף דעבול, על הסכם חבירה לפיו יתמוכו במתמודד מול דב צור בסיבוב השני. ואולם, לאחר הבחירות הודיע אוזן על תמיכתו בדב צור. בתגובה הודיע קינסטליך כי בכוונתו לתבוע מאוזן לממש את הסעיף הנוגע להפרת ההסכם, לפיו יישלם 200 אלף שקלים לעמותה בראשון לציון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    את הרף המוסרי הנמוך שלו רז הוכיח כבר במהלך הבחירות. מה חדש?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר