עובדת חברת לבייב שנפלה אל מותה
עובדת חברת לבייב שנפלה אל מותה

מקורבים טוענים שלא מדובר בהתאבדות: מנהלת החשבונות של לבייב נפלה אל מותה

אישה בת 43, אמא לשלושה מראשון לציון, שעבדה בחברת היהלומים LLD נפלה אל מותה מהקומה העשירית במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן. חברתה: "היא התקשרה אליי ואמרה שיש המון סיבוכים שם"

פורסם בתאריך: 21.11.18 10:59

מנהלת החשבונות הזוטרה שעבדה בחברת היהלומים LLD שבבעלות לב לבייב נפלה מהקומה העשירית אמש (שלישי) במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן היא אמא לשלושה בת 42 מראשון לציון, בעלה הוא כדורגלן עבר מוכר. צוותי הצלה שהגיעו למקום קבעו את מותה של האישה.

נשמעים קולות הטוענים כי לא מדובר בהתאבדות. על פי מקורבים, היא ככה הנראה זומנה לחקירה במסגרת פרשת "יהלום שחור", ועם זאת, לא ברור מה חלקה בפרשה ואם בכלל. ככל נראה היא נפלה אל מותה לאחר חקירה בת שעתיים בלבד. מהחקירה עלה החשד כי חברת LLD שבעלותו של לבייב הבריחה יהלומים, בשווי של כ-300 מיליון שקלים. לפני כשבועיים הוארך בשנית מעצר החשודים שנעצרו בפרשה.

מהמשטרה נמסר כי "אנו מצרים על תוצאותיו הטראגיות של האירוע שהתרחש בבורסה ברמת גן. מטעמי צנעת הפרט משטרת ישראל אינה נוהגת להתייחס להליכים כאלה או אחרים הנוגעים לחקירות מתנהלות ולחשודים הנחקרים בגינן. למרות האמור, בשל ההודעה שפורסמה בשם החברה המעורבת בחקירה משטרתית אנו רואים לנכון לציין כי הפרטים שהובאו בהודעה לוקים באי-דיוקים מהותיים. משטרת ישראל פועלת כל העת ברגישות הנדרשת, תוך הקפדה יתרה על שמירת כבודם וזכויותיהם של חשודים ונחקרים, לצד נקיטת פעולות חקירה מגוונות שתכליתן – הבאת מבצעי עבירה לדין".

מתחם הבורסה, רמת גן (צילום: shutterstock)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אנונימי

    פחחחחח ממש משטרת ישראל חוקרת בהגינות וכבוד ראוי וברגישות זין שלי צשטרה של זונות לקחו אישה תמימה רצחו אותה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר