נהגת נפצעה קשה; שני ילדים נפגעו בראשם בתאונה נוספת. צפו:

יום לא שקט בראשון לציון: זמן קצר לאחר התאונה בדרך המכבים, נפצעו בראשם ילדה בן 11 וילד בן שלוש שנפגעו מרכב נוסע

פורסם בתאריך: 18.11.18 14:03

נהגת כבת 70 נפצעה קשה בתאונת דרכים, שאירעה היום (ראשון). בתאונה נפצע גם גבר כבן 45 שנפצע באורח קל. זמן קצר אחר כך נפגעו שני ילדים מרכב נוסע ונפצעו באורח בינוני.

בתאונה הראשונה התנגשו שני כלי רכב בדרך המכבים, בכניסה לחווה החקלאית בכביש 412. למקום הוזעקו צוותי מד"א – הצלה כפר חב"ד והמושבים ופרמדיקים של מד"א ממרחב איילון, שהעניקו לפצועה סיוע רפואי ראשוני. היא פונתה במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת, למרכז הרפואי אסף הרופא. בתאונה נפגע גם נהג כבן 45 באורח קל. למקום הגיעו גם צוותים של סניף איחוד הצלה, שהעניקו גם הם טיפול לפצועים. נסיבות התאונה בבדיקה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפארמדיקים של מד"א אחאב אסקלונה ואופיר שיש סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שני רכבים מעוכים, מאחד מכלי הרכב חולצה על ידי עוברי אורח שהבחינו בתאונה אשה כבת 72 והשכיבו אותה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופנינו אותה לבית חולים כשמצבה קשה ויציב. נהג הרכב השני גבר כבן 45 שנחבל בגופו קיבל מאיתנו טיפול רפואי ראשוני ופנינו אותו לבית החולים כשמצבו קל".

 

צפו בזירה לאחר התאונה:

 

זמן קצר אחר כך הוזעקו צוותי מד"א במרחב איילון להעניק סיוע לשני ילדים שנפגעו מרכב ברחוב הנחשול בראשון לציון. השניים, ילדה כבת 11 וילד כבן שלוש, נפגעו באורח בינוני עם חבלות בראש, ופונו לבית החולים אסף הרופא.

פאראמדיק מד"א יזהר ברוך סיפר: "כשהגענו למקום ראינו ילדה כבת 11 שרועה על הכביש כשהיא בהכרה מלאה ובסמוך על המדרכה ראינו ילד כבן 3, גם הוא בהכרה מלאה בזרועות גבר שהחזיק אותו. שני הילדים סבלו מחבלה בראש ומצבם היה יציב, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם לבית החולים כשהם בהכרה מלאה עם חבלות בראש ומצבם בינוני".

בתוך כך הודיעה היום עיריית ראשון לציון על פרויקט ייחודי בשיתוף המרכז הרפואי אסף הרופא במטרה להילחם בתאונות הדרכים. במסגרת הפרויקט, כ-3,300 תיכוניסטים, תלמידי כיתות י' ו-יא', יגיעו לסדרת מפגשים עם פצועי תאונות דרכים, רופאים, פרמדיקים ואנשי מקצוע כדי לשמוע מקרוב על הסכנות וההשלכות. את הפרויקט מובילה רימונה קורצטג, עוזרת אישית למנהלת המרכז הרפואי, שריכזה פרויקט זהה בבית החולים הדסה הר הצופים, במשך יותר מחמש שנים.

כבר השבוע הגיעו לבית החולים כ-250 תלמידי שכבת יא' מגימנסיה גן נחום – מקיף ד' בראשון לציון. התלמידים נפגשו עם עמית דניאל, הנערה שנפצעה קשה בתאונת דרכים סמוך לסינמה סיטי. דניאל סיפרה לתלמידים על התאונה, הטיפולים באו אחריה, הכאבים והאובדן של חברתה הטובה ליאל בבלר ז"ל, שנהרגה באותה התאונה.

ישראל סלע, מנהל מטה בטיחות בדרכים בראשון לציון, אמר לתלמידים: "אתם חבר'ה צעירים שעומדים לפני סיום לימודים והתגייסות לצה"ל- כל החיים לפניכם וחשוב להעלות את המודעות ולשפר את תרבות הכביש של כולנו. בעיית תאונות הדרכים רבת שנים ואסור לנו לקחת אותה כגזרת גורל".

ד"ר אסנת לבציון קורח מנהלת המרכז הרפואי, הוסיפה:"תאונות הדרכים במדינת ישראל הם לא מכה משמיים, הכבישים די טובים, המכוניות בטוחות היום יותר מתמיד, אבל אנחנו, הגורם האנושי, נושאים במרבית האשמה. האויב מס' 1 של כולנו הוא הטלפון הסלולרי. כל אחד מאתנו בשנייה של היסח הדעת יכול להרוג ולהיהרג בעצמו".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר