חברת המועצה מירב דולב
חברת המועצה מירב דולב

לאחר פרישת צור: הכירו את חברת המועצה שנכנסה במקומו

לאחר ההפסד בבחירות לראשות העירייה דוב צור פרש גם מהסיעה בהנהגתו. במקומו נכנסה מירב דולב, "אני כאן כדי ליצור שינוי". התייחסה גם לשמועות על סכסוכים פנימיים בסיעה

פורסם בתאריך: 18.11.18 10:54

מירב דולב היא חברת המועצה החדשה מטעם סיעתו של ראש העיר לשעבר דב צור "רק ראשון", שנכנסה במקומו לאחר שפרש. דולב הייתה מספר חמש ברשימת הסיעה, אז כאשר צור זכה בארבעה מנדטים היא נשארה מחוץ למועצה ורק כאשר צור פרש מקומו הועבר לחבר הבא ברשימת הסיעה. חברי הסיעה הנוספים הם ציון כהן, אייל מושיוב, אפרת אברמוביץ' ומירב דולב שנכנסה כאמור לאחר פרישתו של צור.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


דולב בת ה-45 אמא לשלושה ילדים ועובדת כסמנכ"לית בחברת הביטוח מגדל. דולב אמרה כי "אני כאן כדי ליצור שינוי, להשפיע ולעזור.  עשייה שבאה מאהבה זה הסלוגן שהשאיר דב צור ולמרות שהוא כבר לא ראש הסיעה, המשפט הזה נשאר איתי ומנחה אותי לביתי עשיתי ועכשיו אני רוצה לעשות את זה לעיר".

זוהי ההתנסות הראשונה שלה נתקלת בעשייה ציבורית, "ההיכרות שלי עם דב צור התחילה דווקא מהצד של ההתרסה", הוסיפה דולב. "רציתי שיהיה שיפור של חינוך, דב הציע לי להצטרף לסיעה שלו למרות שהגעתי ללא ניסיון, הוא האמין בי וביכולות שלי. לצערי הוא לא נבחר, חשבתי שהדברים יראו אחרת אבל נסתדר עם מה שיהיה".

 

דולב מתנדבת בעמותות עזר מציון, שכחלק מפעילותה היא מסיעה בבוקר בדרך לעבודה חולים מהמרכז לבית החולים שניידר, בלינסון או תל השומר. "אנשים חולים מתקשים לנסוע באוטובוסים תוך כדי טיפולים והמוניות מאוד יקרות, אז אם אפשר לעזור כי אני בדרך למה לא? אני ממליצה למי שיכול לעשות את זה, בשבילנו זה כלום , זה על הדרך, בשבילהם זה המון".

מקורבים במועצה סיפרו כי הסיעה מתפוררת לאחר עזיבת צור, יש שמועות על נסיון לחבור לקואליציה וסכסוכים פנימיים בין חברי הסיעה ללא מנהיג שיחבר אותם. דולב הכחישה את השמועות ואמרה כי "אנחנו בפגישות הראשונות של חברי הסיעה, מחשבים את המהלכים שלנו, זה מאכזב שצור עזב. אנחנו כאן כדי לעשות אבל כרגע אנחנו לא יודעים לאן זה יקח, הכוח שלנו חזק". לדבריה, "לא שמעתי את השמועות הללו ולכן לא רוצה להתייחס לאמור, באתי ללמוד ולעשות למען העיר ואני כאן כדי לעשות מאהבה. אני באה ממקום נקי, החינוך זה בעיר, המגורים של הילדים שלי אני מאוד מקווה שיהיו בעיר, אני כאן כדי לעזור בחמש שנים האלה, יהיה בטוח מעניין אבל לא אצא בהצהרות על הבאות ועל שנים קדימה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר