הלכה לעולמה העיתונאית הוותיקה מי לאור: "היא היתה מלאך"

ליאור, דמות מוכרת בראשון לציון, היתה ידועה בעזרה ובסיוע לתושבי העיר. היא תובא היום (חמישי) למנוחות בגני אסתר

פורסם בתאריך: 15.11.18 12:53

מי ליאור העיתונאית הוותיקה ודמות מוכרת בראשון לציון הלכה אתמול (רביעי) לעולמה בשעות הבוקר. ליאור נמצאה ללא רוח חיים על ידי אחותה. ליאור, בת ה-70, השאירה אחריה שתי בנות, שלוש אחיות ונכדים. בני משפחתה וחבריה ייפרדו ממנה היום (חמישי) בבית העלמין גני אסתר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


גלית גנדלמן, עורכת המקומון גל גפן, שבו כתבה ליאור, מספרת ל"השקמה ראשון לציון": מי היתה אישה עם לב ענק, זה מה שאיפיין את כולה ב-30 שנים האחרונות כשבהן עבדה ב'גל גפן'. זכיתי לעבוד לצידה 14 שנה, וזאת היתה חוויה של אישה מקצועית בעבודה ויחד עם זאת אנושית עם לב ענק שעזרה לזולת היתה בראש מעייניה. חוץ מהעבודה ככתבת היא עזרה להרבה משפחות מאחורי הקלעים. משפחה במצוקה, ילדים בסיכון, קשישים, כל מי שביקש עזרה היא היתה לצידו".

"בשנים האחרונות נוספו לחייה שתי נכדות שמילאו אותה באושר, גם שם הנתינה האין סופית והלב הרחב היו סימן ההיכר שלה", מסכמת גנדלמן.

 

רבים בראשון לציון קיבלו בכאב את הבשורה המרה על מותה של ליאור שסייעה לרבים מתושבי העיר. כך מספר אורי חנימוב, תושב ראשון לציון, שקיבל עזרה מליאור: "לפני כמה שנים בני יהודה היה צריך לעבור ניתוח לב מסובך בארצות הברית. הוא נולד עם מום בלב, ולא ידענו מאיפה מתחילים לאסוף תרומות כדי להציל לו את החיים, בסופו של דבר הגענו למי ליאור. היא כתבה על זה, אבל זה לא היה העיקר. היא ליוותה אותנו בתהליך, התקשרה, התעניינה, הפנתה אותנו לאנשים שיכולים לעזור, בתוך המקום האפל הזה היא היתה קרן אור. מי היתה מלאך, שתנוח על משכבה בשלום, גן עדן מובטח לה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר