דניאל מטבייב
דניאל מטבייב

"עשה היסטוריה": בן 19 זכה במקום השני באליפות העולם בקראטה

ואדים מטבייב מאמן את אחיו הקטן דניאל שזכה בתחרות שהתקיימה שבקזחסטן. זו הייתה הפעם הראשונה יצאה נבחרת "KWF ISRAEL" לאליפות העולם וכבר גרפה הישג מרשים

פורסם בתאריך: 22.11.18 19:21

דניאל מטבייב בן ה-19 זכה במקום השני באליפות העולם ב"קיוקושין קראטה" שהתקיימה  באסטנה שבקזחסטן לפני כשבועיים. זו הייתה הפעם הראשונה יצאה נבחרת "KWF ISRAEL" לתחרות הבינלאומית והשתתפה בקרבות ובקאטה, הדומים לקראטה. מטביית שמשרת בצה"ל והביא לנבחרת הישראלית מדליית כסף,  בעודו מתמודד מול הלוחמים הטובים בעולם בקבוצת הגיל שלו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אחיו של דניאל, ואדים מייסד ומאמן הקבוצה אמר כי "דניאל עשה היסטוריה, לראשונה באליפות העולם הזו ישראלי זוכה לעמוד על הפודיום". ואדים הוסיף כי "הגיעו לשם אלף מתחרים מ-28 מדינות. אח שלי זכה במקום השני, הוא חייל בצבא וזה הישג ענק. מדי שנה אנחנו טסים לשלוש אליפויות שונות ברחבי העולם, אני משתתף במשקל של עד 65 ק"ג. יש לנו אלוף אירופה בן 35, ולוחמים בני 17 שזכו במדליות שונות. ההישג של דניאל הוא הגדול ביותר של הארגון שלנו, שייצג את מדינת ישראל בכבוד".

האחר הבכור ואדים נולד ברוסיה והחל להתאמן בקראטה כבר בגיל 3. "אנחנו יהודים ורוב המשפחה הייתה בארץ לכן רצינו לחיות במדינת ישראל", כשהיה בן 7 עלה לארץ, כיום נשוי ואב לשני ילדים. לדבריו, "פתחתי ארגון קראטה בינלאומי 'karate kyokushin KWF Israel'. זה סוג של קראטה שדומה לאגרוף תאילנדי ומותאם לכל הגילאים. משנת 2016 אחרי שפתחתי את הארגון הראשון, נפתחו שלושה מרכזים נוספים בחולון, בת ים ובני עייש".

 

 

מתחילת דרכו השאיפה שלו הייתה להביא את הקראטה לרמה שלא נראתה בישראל, "המטרה שלי הייתה להעלות את סוג הקראטה הזה לרמה חדשה ולמקומות הנכונים. יש ילדים שאימנתי בגיל קטן והיום הם מדריכים אצלי במרכזים השונים. אני מביא אנשי מקצוע מחו"ל שיבואו ויפתחו את התלמידים, אלוף העולם מארמניה הגיע לסמינר כדי להעלות את רמת המקצועיות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר