הטיילת התחתונה בראשון לציון (הדמייה: החברה הכלכלית ראשון לציון)הטיילת התחתונה בראשון לציון (הדמייה: החברה הכלכלית ראשון לציון)
הטיילת התחתונה בראשון לציון (הדמייה: החברה הכלכלית ראשון לציון)

מה הבעיה שלכם: מדוע הופקעה החניה בים?

מה הטריד אתכם השבוע ומה הבטיחה העירייה?

פורסם בתאריך: 9.11.18 10:56

מה עם החניה בים

אני וחבריי הגימלאים פוקדים את חוף הים פעמיים בשבוע לישיבות "פרלמנט". לאחרונה סגרו שטח נרחב בחוף שהיה מיועד לחניות, מה שיצר בעיה רצינית ומחסור חמור במקומות חניה. נשמח לדעת מדוע הופקע שטח זה והאם יוחזר לייעודו המקורי?

תשובה: טיילת חוף הים עוברת בימים אלה שדרוג ושיפוץ מקיף, שאמור להסתיים עם תחילת עונת הרחצה. השטח המדובר נותב לטובת שטח לוגיסטי של קבלן הפיתוח, שטח זה מיועד לפיתוח במסגרת הטיילת הדרומית.

עוד באותו עניין: תאורה דקורטיבית וריצוף חדשני: כך תיראה הטיילת החדשה בראשל"צ

יש מלגות?

לאחר שסיימתי את שירותי הצבאי ותרמתי למדינה, ברצוני להתחיל וללמוד במכללה למנהל. אשמח לדעת האם יש מלגות מטעם העירייה, ואם כן מה גובה המלגה?

תשובה: ביחידת הצעירים של העירייה קיים מאגר מלגות עירוניות המציע מגוון של מלגות בסכומים שונים ועל בסיס התנדבות בקהילה. כמו כן, קיים מאגר של למעלה מ-800 מלגות אליהן מכווינה היחידה את הסטודנטים עפ"י התאמתם ועמידתם בתנאי הסף לזכאות. בנוסף, ליחידת הצעירים יש קרן המעניקה הלוואות לסטודנטים, תושבי העיר, בתנאים מיוחדים. פרטים ביחידת הצעירים בטלפון 03-6042598 א-ה 10:0-18:00 ובפייסבוק, "מרכז צעירים ראשון לציון".

 

הצבת רמזור

אני גרה ברחוב ריב"ל וילדיי לומדים בבית הספר שקמה. בסמיכות לבית הספר אין רמזור, מצב מסוכן שעלול לגרום תאונות וסיכון חיי התלמידים. פנינו בנושא מספר פעמים לעירייה, אך לא קיבלנו מענה. נבקש את התערבותך.

תשובה: בסיור משותף שנערך עם מנהלת בית הספר, יו"ר ועד ההורים ומהנדס התנועה בעירייה, סוכם על הגבהת פסי ההאטה בצומת הרחובות מורשת ישראל- ריב"ל. זאת לשביעות רצון מנהלת בית הספר ויו"ר ועד ההורים. ככל שימצא שהפתרון לא מספק ויהיה צורך בהצבת רמזור, נשקול זאת בחיוב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר