הטיילת התחתונה בראשון לציון (הדמייה: החברה הכלכלית ראשון לציון)הטיילת התחתונה בראשון לציון (הדמייה: החברה הכלכלית ראשון לציון)
הטיילת התחתונה בראשון לציון (הדמייה: החברה הכלכלית ראשון לציון)

תאורה דקורטיבית וריצוף חדשני: כך תיראה הטיילת החדשה בראשל"צ

עיצוב חדש, חומרים שלא מתבלים והגברת הביטחון באזור בשעות החשכה, שיפוץ הטיילת יוצא לדרך

פורסם בתאריך: 22.10.18 10:19

במהלך החודשים האחרונים שקדה החברה הכלכלית על תכנון שדרוג הטיילת התחתונה בחוף הים ראשון לציון, השיפוץ העתידי יכלול ריהוט רחוב, תאורה דקורטיבית וריצוף חדשני, מתוך שאיפה של עיריית ראשון לציון למצב את הטיילת כעוגן בילוי בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השיפוץ בעלות של כ- 4 מיליון שקלים, עתיד להסתיים לפני תחילת עונת הרחצה הקרובה. והוא הראשון מתוך שלושה פרויקטים שונים לצורך התאמת הפיתוח לאורך חופי העיר. השיפוץ הקרוב יחל מהטיילת התחתונה, מאנדרטת לוחמי השייטת ועד מסעדת בני הדייג, כאשר זו תעבור בחודשים הקרובים חידוש מהותי הכולל החלפת ריצוף הגרנוליט הישן הקיים לאריחים חדשניים בגוונים שונים המותאמים לסביבה, שיפור תשתיות, החלפת עמודי התאורה הקיימים לעמודים דקורטיביים חדשים והתקנת ריהוט רחוב ומדרגות וגינון.

אחת ממטרות השיפוץ היא הגברת הביטחון באזור על ידי הגברת עוצמת תאורת הרחוב לאורך הטיילת, החלפת הריצוף הקיים שבחלקו שבור, עקום ולא מפולס לאריחים חדשים, כאשר התכנון שם דגש על חומרים שלא יתבלו במפגש עם רוחות הים והלחות.

העבודות יחלו בימים אלו ויבוצעו לאורך הטיילת במקטעים בודדים על מנת למנוע הפרעות לסוחרים, למבלים ולשוהים. שאר הפרויקטים הם פרויקט הקמת טיילת עליונה חדשה מאזור מסעדת "בייליס" ודרומה ועד לכיכר לוחמי השייטת ופרויקט שיקום הרחבת חוף 6 מאזור חניית הנכים ודרומה הכולל הקמת חוף רחצה חדש, מבני שירותי חוף ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אוסקר

    זה בשביל לסתום לאזרחים את הפה על כך שבונים בית דירות בחלק העליון ממש על כביש הגישה לים , וכבר עכשיו הקטינו באופן משמעותי את החניה ????
    או שזה עוד סוכריה לקראת הבחירות ?

  2. רוזה

    למה לא עושים שובר גלים? כל מי שיש לו ילד קטן נוסעה לבת ים או לא נכנס לים.
    למה לא פותרים מצוקת חניה?

  3. יוסי

    למה עוצרים במסעדת בני הדיג ולא עד קצה החוף? גם החלק השני מיושן ומוזנח. צריך ללמוד מהשיפוץ היפה 1.5 קמ חוף של בת-ים

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה ריצוף מכוער . פשוט הורסים את הטיילת . ריצוף הגרנוליט הקיים נראה הרבה יותר יפה . גם ככה לראשון יש רצועת חוף קצרה ועד שמחליטים על שיפוץ מכערים את כל הטיילת בריצוף בלוקים בצבע אפור עם פסים בצבע צהוב . פשוט מזעזע . מי האדיוט שאישר תוכנית כזו . איכס .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר