הדירה שנשרפה
דירת בני הזוג מיד לאחר השריפה

צחנה, רקבון וחרקים: כך חיים ההורים שבנם הצית את ביתם

בני זוג שדירתם נשרפה ממשיכים לחיות בה, למרות נזקי המים והאש הרבים, כשלטענת הדיירים חייהם של כל דיירי הבניין הפכו לסיוט

פורסם בתאריך: 23.10.18 16:34

בערב חג סוכות שרף גבר הלוקה בנפשו את דירת הוריו ברחוב ברניצקי בעיר, וכשהכבאים הגיעו כדי לכבות את השריפה, תקף גם אותם ונעצר על ידי המשטרה. זוג ההורים בגילאי 60 נשארו להתגורר בדירה כבר באותו הערב בשל מצבם הכספי, כשהדירה שרופה בחלקה וחמור מכך, נגרמו לה נזקי מים רבים כשכל הרהיטים ספוגים ממים וחלקם במצב שרוף.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לדברי השכנים מצבם הכלכלי של הזוג לא שפר עליהם והסבל הפך מנת חלקם של כל הדיירים בבניין, כאשר ריח של צחנה וריקבון נודף מהדירה, דלת הכניסה לא נסגרת כי גם היא נהרסה בשרפה והריח מתפשט לכל הדירות. הדיירים שפנו לשרותי הרווחה בעירייה טוענים שנתקלו בתשובות לקוניות אל מול המצב העגום של בני הבית, "איפה שרותי הרווחה?", הם שואלים, "שמישהו יעזור לנו וגם להם כי ככה אי אפשר לחיות".

אחד הדיירים בבניין מספר: "אני לא יודע מאיפה הריח הנורא הזה שמתפשט, זה כמו ריח של גופה נרקבת, המצב בלתי נסבל לכל הדיירים, החיים שלנו פה הפכו לסיוט, אי אפשר להכנס לבניין עם הריח הזה, כשזבובים ויתושים מתעופפים בחדר המדרגות, אולי זה מהמים שהרטיבו את הרהיטים ולא הספיקו להתייבש, כי מיד כשהלך צוות הכיבוי, המשפחה נכנסה לדירה והמשיכה לגור שם, עם הריח של השרפה ועם כל הבית שספוג במים. מה שבטוח זה שהמצב לא תקין, אנשים בני 60 שנושמים עשן, חיים בתוך זוהמה כזאת, איפה שרותי הרווחה בעיר? התקשרתי למוקד פעמיים, ביקשתי שיגיעו לראות את הדירה ושכבר הואילו בטובם לחזור אלי מהרווחה אמרה לי הבחורה, "אולי לא אגיע, לא נראה לי שיש לי מה לעשות".
"הייתי המום לנוכח התשובה הלקונית הזו", מספר השכן, "בניין שלם סובל, אנשים שגרים בתוך זוהמה ומי יודע מה יהיו ההשלכות הבריאותיות לכך , והרווחה מתעלמת".

שכן נוסף סיפר שדיבר עם הזוג שגרים בדירה שמע מהם שהם רוצים לעבור דירה, רק שבעל הדירה לא רוצה להחזיר להם את הצ'קים אז בעל כורחם הם נשארים עד לסוף השנה. בעל הדירה מנגד טוען שבכוונתו לשפץ את הבית והנזק הגדול שקיים, אך בני הזוג אינם רוצים להתפנות. "אותנו הדיירים לא מעניין המריבות על הדירה, אנחנו בסך הכל רוצים לחזור לחיות בנחת בבניין, זו לא דרישה מוגזמת".

תגובת העירייה תובא לכשתתקבל.

דלת הדירה שנשרפה. "הריח הרקוב מתפזר בכל הבניין"

דלת הדירה שנשרפה. "הריח הרקוב מתפזר בכל הבניין"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר