מכבי אש (אילוסטרציה שאטרסטוק)
מכבי אש (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

אמו של תושב ראשל"צ שהצית את דירת הוריו: "אני לא יודעת איפה בני"

צוותי כיבוי שהוזעקו בערב חג סוכות לכיבוי שריפה בבניין מגורים, הופתעו כשאחד הדיירים תקף אותם. הוא נוטרל והשריפה כובתה

פורסם בתאריך: 25.9.18 16:19

" אני לא יודעת איפה הבן שלי כרגע, במשטרה לקחו אותו אחרי השריפה ועד עכשיו הטלפון שלו לא זמין ואני לא יודעת מה קורה איתו", כך סיפרה אמש אימו של הגבר ששרף את דירת הוריו בערב חג סוכות.
 שלשום, בסמוך לשעה 20:15 בערב חג סוכות התקבל דיווח בחדר המבצעים של תחנת ראשון לציון, על שריפה בדירת מגורים ברחוב ברניצקי בעיר. למקום הוזנקו ארבעה צוותי כיבוי ומנוף גבהים בפיקודו של מפקד המשמרת, רב רשף אייל אוזמן. הצוותים שהגיעו למקום, הבחינו בשריפה בדירה בקומה השנייה כשבעלת הדירה טוענת בפני הכבאים שבנה לכוד בדירה הבוערת.

הדירה שנשרפה

לוחמי האש  פרצו לדירה והחלו בסריקות לאיתור לכודים, אז איתרו גבר מפוייח רץ לאחד מחדרי הדירה ולמרבה ההפתעה נועל את עצמו בחדר. לוחמי האש פרצו את דלת החדר והופתעו פעם שניה כשהגבר החל לתקוף אותם באמצעות מקלות, הצוותים נסוגו לאחור והתיזו עליו מים מזרנוק הכיבוי. אז, ברגע של היסח דעת הגבר נוטרל על ידי שוטר בסיוע לוחמי האש, ומיד פונה מהדירה במצב בינוני, כשבמקביל פעלו הצוותים לכיבוי השריפה ושחרור העשן.
"זהו בחור בין שלושים בערך, שככל הנראה לוקה בנפשו", סיפר  ל"השקמה ראשון לציון" השכנים,"הוא מגיע הביתה לסירוגין לאחר אישפוז בבאר יעקב, מידי פעם יש פה צעקות, אבל כל השכנים יודעים שהוא לא בריא בנפשו, השרפה שפרצה, לא התפשטה לדירות הסמוכות ליד וכוחות הכיבוי השתלטו עליה".
בני הזוג החיים בדירה עם שני ילדיהם, כאמור אחד כבן שלושים שלוקה בנפשו ועוד ילד באותו טווח הגילאים, נשארו להתגורר בדירה גם לאחר השרפה, וביום שישי יתקיים מפגש עם העובדת הסוציאלית של העירייה להמשך ועזרה .

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר