חיזוק לעג'מי: יו"ר הנהגת ההורים הארצית מצטרף לרשימה

אבי צרף ששימש במשך שלוש קדנציות כיו"ר הנהגת ההורים העירונית והארצית הודיע: פורש מהנהגת ההורים ומצטרף למוטי עג'מי במרוץ לראשות עיריית ראשון לציון

פורסם בתאריך: 17.9.18 11:14

חיזוק משמעותי למתמודד לראשות העיר מוטי עג'מי: אבי צרף, המשמש כיו"ר הנהגת ההורים הארצית ודמות בולטת בעיר, הודיע על הצטרפותו לרשימה של עג'מי.

צרף, בן 50, נשוי לענב ואב לשלוש בנות, מתגורר בנווה דקלים, פעל ב-16 השנים האחרונות במסגרת הנהגת ההורים, מתוכם שימש שלוש בפעמים בתפקיד היו"ר העירוני והיו"ר הארצי. אלה שבימים האחרונים החליט צרף לפרוש מתפקידו בהנהגת ההורים ולהצטרף לעג'מי, מי ששימש ב-10 השענים האחרונות כממלא מקומו של דב צור.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אני סומך על מוטי עג'מי שיוביל את העיר להישגים וביחד נחזיר את אמון התושבים לעירייה", אומר צרף, "יש עבודה רבה בכל התחומים, נקדם  מיזמי חברות היי טק לעיר, נוביל את החינוך להישגים גבוהים, נכניס טכנולוגיות מתקדמות, נעודד מיצוי יכולות אישיות, נפעל להפחתת נטל העלויות, הוספת צוותים לגנים, טיפול בנגע האלימות, התחשבות בבקשות ההורים ברישום לגנים לבתי ספר, חינוך לכיבוד הזולת, חינוך שלא רואה מספרים ועוד דברים רבים שאנו ההורים סובלים מהם".

 

בנוסף אמר צרף כי "אני מאמין בכל ליבי בכוחה של עשייה ציבורית. אני ספגתי את העשייה הציבורית בבית אבא שהיה אסיר ציון, ייסד והקים את ארגון אסירי ציון. ראיתי וחוויתי כמה עוצמה וחשיבות יש לעשייה כזו במישור המקומי והארצי".

עוד באותו הנושא:

עג'מי מתחזק בשורה של דמויות בכירות ותוקף את צור – שלא נשאר חייב

היועמ"ש של העירייה לעג'מי: הפסק להשתמש בתואר מ"מ

עג'מי הוסיף כי "אני מברך את אבי צרף לרשימה שלנו ולתמיכה בי לראשות העיר, אבי צרף בעל ניסיון רב ועשיר בתחום החינוך, ובעל יכולת לתרום בתחום שהיינו נר לרגלי ההורים, וגם בתחומים נוספים לאור העשייה הרבה והמוצלחת בשנים האחרונות בעיר, הדברים מדברים בעד עצמם. הוא קורץ מחומר שכבר לא בנמצא,הנתינה האין סופית שלו לציבור והטוטליות היא דבר שמורגש בעשייה, אנושיות ורצון לתת ולעזור. כך נראה איש ציבור אמיתי, אני שמח שזכינו באיש כזה איתנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר