עג'מי מתחזק בשורה של דמויות בכירות ותוקף את צור – שלא נשאר חייב

מי ששימש כממלא מקומו של דב צור יוצא במתקפה חריפה נגדו ומציג שורה של גורמים בכירים שיצטרפו אליו לקמפיין: "מעשי השחיתות בהם חשוד דב צור הם בלתי נסבלים". מטה דב צור: "זה האיש שאמר פעם אחר פעם שדב צור ראש העיר הטוב ביותר ושהוא משוכנע בניקיון כפיו"

פורסם בתאריך: 9.9.18 11:36

מוטי עג'מי, המתמודד לראשות העיר ראשון לציון ומי ששימש עד לא מזמן כממלא מקומו של ראש העיר, הציג היום (ראשון) שורה של מצטרפים לקמפיין הבחירות שלו ויצא מתקפה חריפה נגד ראש העיר דב צור.

עג'מי ממלא מקומו של צור בעשר השנים האחרונות ששימש כראש העירייה בפועל עם התפוצצותה של פרשת ביטן, הצליח לגייס למטה שלו דמויות בכירות בעיר שעבדו וסייעו בעבר לדב צור. אחד מהאנשים האלה הוא סגן ראש העיר בעבר, שלמה שגב, שעמד בראש המטה של צור בבחירות 2008. שגב צפוי לשמש כיו"ר הקמפיין של עג׳מי. מלבד שגב יסייעו לעג׳מי גם ניצב בדימוס אהרון פרנקו שימש כמפקד תחנת משטרת ראשון לציון בסוף שנות ה-90׳ וכרב גונדר ונציב שירות בתי הסוהר לאחר פרישתו מהמשטרה; תא״ל במיל׳ שלמה כהן שכיהן כנציב הכבאות הארצי; איש העסקים חיים בולקינד בן לאחת ממשפחות מייסדי ראשון לציון, איש התקשורת אפרים גנור ופעיל הציבור איל לידור, בנו של מנכ״ל העירייה בעבר גדי לידור ז״ל.

עג׳מי הודה למצטרפים ויצא במתקפה נגד ראש העיר: ״אני מודה לכולם על האמון ועל הרצון להתגייס באופן מלא ולפעול יחד איתי כדי להחליף את דב צור. מעשי השחיתות בהם חשוד דב צור הם בלתי נסבלים במישור הציבורי. הוא צריך לגלות אחריות מינימלית, לחשוב על תושבי ראשון לציון ולא על עצמו, ולהפסיק לנהל את המאבק על חפותו ועל שמו הטוב מבניין העירייה״.

שלמה שגב הוסיף: ״האמון של תושבי העיר כלפי ראש העיר נשבר לחלוטין בגלל העננה השחורה המרחפת מעל ראשו. החשדות הקשים לשחיתות כבדה כנגד דב צור פוגעים בעיר ובעירייה. מכיוון שראשון לציון יקרה לכולנו החלטנו להצטרף לקמפיין של עג׳מי ולסייע לבחירתו לראשות העיר. מוטי הוא המועמד היחיד שיש לו שילוב מנצח של ניסיון, יושרה ואחריות שהוא יביא איתו לתפקיד. מוטי כיהן כראש העיר בפועל והוכיח את עצמו״.

בתגובה לדברים נמסר ממטה דב צור: "אנו מביעים צער על שמוטי מתדרדר במדרון ולא מסוגל לעצור. זה האיש שאמר פעם אחר פעם שדב צור ראש העיר הטוב ביותר ושהוא משוכנע בניקיון כפיו".

עוד נמסר כי "בעשור האחרון ראשון לציון רושמת שיאים חדשים בכל התחומים. כאשר אין את מה לבקר מוטי ממציא כרגיל המצאות יש מאין. בכל פרמטר אובייקטיבי ראשון לציון, בראשות דב צור, הגיעה להישגים חסרי תקדים. הציבור מבין שהימור על מועמדים חסרי ניסיון ויכולת (גם אם נאלצו, בלית ברירה, לשמש כממלאי מקום במשך כמה שבועות) הוא דבר מסוכן. מוטי יכול להיות רגוע. דב צור הוא מופת לניקיון כפיים. האמת תתברר גם למגינת מי שמיהר לשפוט ולחרוץ דין בחוסר חברות, בחוסר סבלנות ובליקוי כבד בשיקול דעת. תוכניות מכובסות, סיסמאות ריקות ואי הכרת הסוגיות המקצועיות הן עדות לסכנה הגדולה במועמדות לא מנוסה, לא מקצועית וחסרת מעוף. ערב הימים הנוראים טוב ייעשה מוטי לעצמו ולסובביו באם יעשה חשבון נפש נוקב על דרכו, סגנונו והתנהלותו האישית. שנה טובה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר