החשוד שודד את קופת חנות הנוחות
החשוד שודד את קופת חנות הנוחות

צפו: יצא למסע שוד ועבירות מין בראשון לציון

גנב רכב מאחיו, שדד אלפי שקלים מתחנת דלק בראשל"צ והמשיך במעשיו לאורך כל אזור המרכז, כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 12.9.18 17:42

פוענחה סדרה של אירועי פשיעה חמורים שבוצעו תוך שעות ספורות על ידי גבר בן 30 תושב אשקלון בתחילת החודש. תחילתה של של הפרשה בשוד חנות נוחות בתחנת דלק בראשון לציון, ממנה נשדדו על פי החשד אלפי שקלים.

החשוד נעצר כבר למחרת השוד על ידי שוטרים ברמת גן ומחקירתו עלה חשד כי הוא מעורב בסדרה של אירועים נוספים שתחילתם באשקלון, והמשכם דרך ראשון לציון, תל אביב וסיומם ברמת גן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מהחקירה עלה חשד לפיו, גנב החשוד את רכבו של אחיו באשקלון שם גנב מצעירה שפגש ברחוב את הטלפון הנייד שלה. לאחר מכן נסע החשוד לראשון לציון ונכנס לתחנת הדלק ברחוב יוסף ספיר בעיר. החשוד שדד מהמוכרת בחנות הנוחות אלפי שקלים וגנב את מכשיר הסלולרי שלה באותו נמלט מהמקום עם הרכב הגנוב.

עוד עלה מהחקירה כי לאחר השוד, נסע החשוד לבית מלון בתל אביב, שם על פי החשד שכר חדר במקום ובשלב מסוים ביצע עבירת מין בצעירה אותה הכיר במקום, צעקותיה של האישה לעזרה הניסו אותו והוא נמלט.

לאחר שנמלט מבית המלון, נכנס החשוד בדרכו לתחנת דלק ברמת גן וביקש מהמוכרת בחנות הנוחות שבמקום לבצע שיחה מהטלפון שלה. המוכרת מסרה לו את הטלפון הסלולרי שלה ובתגובה הוא לקח את הטלפון ונמלט מהמקום, עד שנעצר כאמור על ידי השוטרים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל"צ. עם סיום החקירה הגישה הפרקליטות, בראשית השבוע, הצהרת תובע לפיה יוגש כתב אישום כנגד החשוד.

צפו בחלק ממעשיו:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אדם

    גדל כנראה בגונגל… עוד ארס אחד! לזרוק, מאחורי סורג ובריח לשנה לפחות אבל שם להפעיל תוכנית חינוך מחדש להפכו לאדם תורם לסביבה וזה אפשרי.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר