מועדון ה-desert ראשון לציון דזרט
מועדון ה-desert ראשון לציון

שכנים של מועדון ה-Desert: "הלילות שלנו הפכו לסיוט"

תושבים בשכונות המערביות בראשון לציון מתלוננים על רעש המגיע מהמועדון הפתוח לאורך כל הלילה, בעל המועדון: "המערכת איכותית, התלונות נבדקו"

פורסם בתאריך: 4.9.18 14:12

מועדון ה-Desert שנפתח במתחם האלף עורר רעש רב כשאלפי מתושבי העיר התעניינו במועדון החדש ובמבנה היחודי שלו ונראה כי הוא נוחל הצלחה רבה, כשאפילו דב צור ערך שם את הרמת הכוסית המסורתית לפעילי מפלגתו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כעת מתברר כי המועדון מעורר רעש רב, תרתי משמע, כשתושבים הגרים סמוך למועדון מתלוננים על המוזיקה שמגיעה מהמועדון בסופ"ש. נסביר כי מדובר במבנה חריג בנוף המועדונים בארץ, מאחר והוא אינו שוכן בתוך מבנה סגור אלא תחת כיפת השמיים, ולדברי הדיירים בשכונות נווה חוף, נווה דקלים, ונאות שקמה, הרעש מהמועדון מטריד את מנוחתם לאורך כל הלילה.

"לילות סופי שבוע הפכו לסיוט ללא שינה, ללא רגע דל של שקט רק מוסיקה מתנגנת" אומר יניב בן הרוש תושב השכונה הסמוכה, "אם מתקשרים למוקד העירוני הווליום אולי מונמך, אבל צריכים להתקשר שוב ושוב כל פעם מחדש".

בעל המועדון איציק רוסו הגיב לדברים וציין, "יש לנו מערכת טובה, איכותית ומכוונת, אכן בשבוע וחצי הראשונים הגיעו תלונות במקבץ מתושבים הגרים בסמוך אחד לשני והבנו שיש בעיה. מיד הורדנו את הרמקולים לכוון יס פלנט והים. מאז ועד היום קיבלנו בערך חמש תלונות על רעש, מאנשים מאזורים שונים, הרי לא ייתכן שרק אדם אחד מתלונן. אם לו זה מפריע גם לשכניו אמור להפריע".

מעיריית ראשון לציון טרם התקבלה תגובה והיא תובא לכשתתקבל.

מועדון ה-desert ראשון לציון

מועדון ה-desert ראשון לציון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. גולנציק

    מעניין שיש הופעות באמפי זה לא מפריע להם , צרות עין של אנשים עד שיש משהו שמביא תושבים מבחוץ לראשלצ ובמיוחד קהל צעיר מחפשים להרוס

  2. אבי

    ביזיון על חשבון התושבים!!!! הרס טוטאלי של הלילות… נגיע עד בית המשפט לעצור את המוזיקה!!!!

  3. סימה

    כתושבת באזור קרוב ל desert אין לי מושג על מה התלונות אם בכלל יש כזה דבר׳׳. אני לא שומעת שום רעש של מוזיקה,עושה רושם בכלל שאין מועדון בקנה מידה כזה שם! הכל מתנהל כהלכה ! ובסדר מופתי! זה הדבר. הכי טוב שראש העיר עשה, כשילדי היה הולך לבלות בתל אביב, לא הייתי ישנה בלילות,היום אני רגועה וישנה טוב וזאת בזכות ראש העיר שאיפשר להקים מקום ברמה עולמית! אז, אני חוזרת וטוענת שאין שום רעש ואני ישנה טוב בלילות ואין לי מושג על מה אדון אבי הנכבד מתלונן, אין דברים בגו, אולי אבי הוא מתלונן סידרתי שמשעמם לו.

  4. מושחתים נמאסתם

    עוד רעש, עוד אלכוהול ועוד ערסים. ממש מה שהיה חסר לראשון לציון. תודה רבה לראש העיר וחברות המושחתים בעירייה.

  5. נבו

    נמאס ממש!
    ניחא לסבול את הרעש בימי חמישי ושישי, אבל בשבתות, כאשר צריך לקום לעבודה למחרת? בלתי נסבל (וזה כמובן למטרד הבלתי פוסק של רעש המטוסים שעוברים מעל שכונות המערב).
    ונראה שגם המוקד וגם המשטרה לא מצליחים למגר את המטרד (השוטרים עושים סיור ברחוב של המתלוננים במקום להפנים שהרעש נישא אל הקומות הגבוהות ביתר שאת, ועליהם לגשת למועדון ולדרוש שינמיכו).
    שוקלים את צעדינו- לרבות הגשת תביעה נגד בעלי המועדון/העירייה- שיחייבו את המועדון לרמת דציבלים תקינה או לפחות להקמת חומת מגן כלשהי מפני הרעש (כפי שעושים ליד בניינים הסמוכים לכבישים).

    סימה יקרה, כנראה שאת פשוט גרה באחת הוילות באיזור, כך שהרעש פוסח מעליך… ואגב, לאחר בירורים עם נציגי המוקד העירוני, אם היית יודעת כמה תלונות על מקרי אלימות ושכרות קשים שמתרחשים במועדון מגיעות למוקד מאז שהמועדון נפתח, כנראה שלא היית ישנה כל כך טוב שהילד שלך מבלה שם.

    גולנציק יקר, המסיבות בלייב פארק מתקיימות תחת שליטה ומגבלה על רמת הדציבלים ורק במקרים ספורים רמת הרעש מגיעה עד לשכונות (עיין ערך הופעות של אינפקטד מאשרום בשנתיים האחרונות או ההופעה של דיויד גואטה לפני שבועיים). וגם אז- מדובר באירוע של פעם ב- ולא משהו שמתרחש במשך שלושה לילות רצופים בכל שבוע. שלא נדבר על הסיוט שהיה עכשיו בחגים שכלל מסיבות גם מעבר לכך.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר