גן ילדים פעוטון
צילום אילוסטרציה: shutterstock

תופעה חוזרת: הורים מתלוננים שוב על איחוד קייטנות ועומסים

הורים הגיעו לקייטנות וגילו כי ילדיהם הופרדו ומחזורי הקייטנות צפופים במיוחד

פורסם בתאריך: 23.7.18 15:57

היום התחיל מחזור ב' של קייטנות הגנים, ושוב חוזרים המראות של איחוד גנים, הפרדת ילדים מחבריהם והורים כועסים. אדיר טריטל אב לתאומים ששילם על שני מחזורים כמעט 5000 שקלים, נדהם הבוקר לגלות ששני הגנים הצמודים שילדיו התאומים בהם, אוחדו לכיתה אחת בקייטנה המונה 37 ילדים. "הגענו בבוקר וחשכו עיני, גן בגודל 30 מטר נמצאים בו 37 ילדים, זה פחות ממטר לילד, הצוות מונה גננת ושתי סייעות, צפוף ברמה בלתי רגילה, על זה אני משלם? העירייה זורקת את האחריות על מפעיל חיצוני, כל אחד מסיר אחריות ולרגע שוכחים שאנו עוסקים בילדים, אני רוצה לדעת מה יאמר על כך משרד הבריאות כשיבוא לראות את הקייטנה בצורה כזאת, במחזור א' היו בין עשרים לעשרים וחמישה ילדים, אנחנו מרגישים שבויים של העירייה, זאת רשלנות, העירייה היתה צריכה לתת לקבלן שזכה במכרז תנאים וכללים, זה לא בחינם, והעירייה צריכה לשאת באחריות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


נטלי שכטר היא אמא נוספת שרשמה את ביתה לשני מחזורי קייטנות באזור המערב הישן , כועסת, "מה שעשו זה דבר שלא יעשה, הפרידו את הבת שלי מהצוות ומהחברים והשאירו אותה לבד בגן אחר, בשביל שבועיים וחצי אין לי מה לתת לילדה בת 4 לשבת ולבכות כאילו זה הראשון בספטמבר והיא רק צריכה כמה ימים להתרגל לילדים החדשים", היא טוענת.

עוד באותו נושא:
רוצים שהילד שלכם ימשיך למחזור ב' בקייטנה? תשלחו אותו לגן אחר

 

 

ילדים מופרדים מחבריהם

"לפני סיום המחזור הקודם הודיעו לנו שהקייטנה עוברת למקום חדש בלי הצוות" שכטר מספרת את השתלשלות העניינים, "כמה שניסינו שהיא שתישאר ושיוסיפו עוד ילדים, זה לא הצליח לנו, נאמר לכולם שיהיה צוות חדש, ואז בדיעבד התברר לי שהתקשרו להורים לשאול לאיזה גן הם רוצים, אבל לא התקשרו לכולם, כשהגן התמלא כבר לא התקשרו, אני לא קיבלתי שום טלפון, היום כשהגענו לקייטנה, ראינו את כל החברים והצוות בצד אחד, ורק היא נשארה לבד, הגעתי לאייל מנהל הקייטנות ונאמר לי שאין מה לעשות, איך יכולים להתנהג בצורה כזאת ? מדובר בנפש של ילדים".

תגובת עיריית ראשון לציון: מטבע הדברים, ישנם שינויים בנרשמים בין המחזור הראשון לשני. בקייטנות מסוימות נרשמו פחות למחזור השני ובאחרות נרשמו יותר, אי לכך נעשות התאמות בהתאם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר