(אילוסטרציה)

רוצים שהילד שלכם ימשיך למחזור ב' בקייטנה? תשלחו אותו לגן אחר

קייטנות רבות בעיר לא נפתחות למחזור ב' וההורים מתרעמים כי לילדים יהיה קושי לעבור לצוות וגן שונה. העירייה: "מתחת ל-22 ילדים לא ניתן לפתוח קייטנה"

פורסם בתאריך: 10.7.18 15:29

בעוד כשבוע וחצי יסתיים המחזור הראשון של הקייטנות לילדי הגנים העירוניים, ומחזור ב' יפתח, בשונה ממחזור א' שמונה הרבה ילדים והביקוש רב, מחזור ב' בדרך כלל פחות פופולרי. הסיבות לכך הם גם מיעוט נרשמים וגם עייפות הצוות החינוכי שלא ממהר לעבוד עוד מחזור. התוצאה – פחות גנים שעובדים בקייטנות החופש ופיזור הילדים בגנים שלא מכירים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הורים רבים לילדי הגן מתרעמים על המצב הנתון ועל הקושי להעביר את הילדים לגן חדש בשביל שבועיים וחצי, עדי ביידר אם לילדה בת 4 מספרת, "זה לא הוגן לתת לילדים להסתגל פעם נוספת לפני תחילת שנה שגם אז יש הסתגלות חדשה ולא קלה כלל, מה ההיגיון שילדים בני 4 יסתגלו לצוות חדש, לגן ולילדים חדשים בשבועיים וחצי? רק ההסתגלות לכך והבכי יכולים להמשך שבועיים, זה לא פשוט ומרגיז. בגן שלנו יש 20 ילדים ולא הסכימו לפתוח עוד מחזור, פיזרו את כל הילדים בגנים מסביב, נאמר לי שרק מ-25 ילדים ומעלה פותחים קייטנה, ואני באמת מנסה להבין, למה? הרי גם עם 20 ילדים אין הפסד בחישוב פשוט, המחיר הוא לא זול בכלל,  1250 שקלים. אנחנו שבוע וחצי לפני מחזור שני, נמצאים באי וודאות, אף אחד לא נותן תשובות, ותופסים אותנו כי יודעים שתכלס אין לנו ברירה אחרת. אני מצפה מהעירייה לתת מענה להורים ולילדים גם במחזור ב' ולא לגרום עוול לילדים ולנו.

 

 

 

אמא נוספת טוענת, "גבו כסף ישר על שני מחזורים, את הכסף יודעים בעירייה לגבות מהר, לתת מענה זה כבר סיפור אחר. כשהתקשרתי נאמר לי עכשיו שאם אני לא רוצה שאבטל, נראה שיש זילות בכל הקשור לעניין הזה, נתנו לי אפשרות לשלוח את הילד לקצה השני של השכונה, במקום שהילד שלי לא מכיר אף אחד, אני לא יעשה את זה לבן שלי, חבל שלא אמרו את זה מראש, הייתי דואגת לקייטנה אחרת באותו המקום לשני מחזורים, אולי אפילו לא של העירייה, אלה פרטית".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: על פי חוק הקייטנות והצו של משרד הפנים בנושא, התקן לפתיחת קייטנה עומד על 28 ילדים לפחות. בראשון לציון החליטו להתגמש הרבה יותר ולאפשר פתיחת קייטנות גם מ-22 ילדים. נמתחת לכמות זו לא ניתן לפתוח קייטנה, בין היתר בגלל מצוקת כוח אדם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר