מגדלי העיר
קניון מגדלי העיר

האם פרשת קניון מגדלי העיר מתקרבת לסיומה?

עיריית ראשל"צ טוענת שבעלי העסקים עיכבו את שיפץ המבנה ומוכנה לקחת על עצמה את חידוש החזית, בית המשפט "כולי תקווה שכעת השיפוץ יצא לפועל"

פורסם בתאריך: 2.7.18 12:26

מספר כתבות כבר נכתבו בעבר על סאגת קניון מגדלי העיר. התושבים מתלוננים שהקניון שאמור לספק להם שירותים כמו בנק, מרפאות ועוד מצוי במצב תפעולי גרוע, מה שגורם לבעלי העסקים לעזוב את המתחם, כמו סניף בנק הפועלים אשר שירת את תושבי השכונה, שעבר לקניון עזריאלי החדש וגרר מחאות רמות מצד התושבים, שהלנו על המעבר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כעת מתברר שבית המשפט השלום ביקר את בעלי הנכסים בקניון מגדלי העיר על כך שעיכבו במשך שנים את השיפוץ המתחייב בחזיתות המבנה.עיריית ראשון לציון טוענת: " למרבה הצער, בעלי החנויות סרבו לדרישה ובכך פגעו בעצמם וגרמו לעזיבת עסקים משמעותיים כגון בנק הפועלים".

עוד באותו נושא:

יוצאים להפגין: קניון "מגדלי העיר" מוזנח ולתושבים נמאס

סניף בנק הפועלים עוזב את מגדלי העיר לעזריאלי ראשונים

השבוע נרשמה התקדמות לאור תביעה שהגישה העירייה נגד 37 בעלי נכסים בקניון. שופטת בית המשפט השלום, כרמית בן אליעזר, שמעה את שני הצדדים וביקרה את התנהלות בעלי הנכסים: "בהינתן שהעירייה מוכנה ליטול על עצמה לבצע את שיפוץ החזיתות תוך נטרול סכנה זו (פלקל), מצאתי כי טוב יעשו המשיבים אם יסכימו לבקשה זו, וניתן יהיה להוציא את השיפוץ סוף סוף אל הפועל".

העירייה דרשה כי בית המשפט יחייב את בעלי הנכסים לבצע בדיקות לתקרת הפלקל, אולם בעלי הנכסים התנגדו לכל דרישה של העירייה, ולכל הצעת ייעול שהציע בית המשפט על מנת לזרז את השיפוץ והבדיקות. אחד מהפתרונות שנבחנו הוא שבית המשפט ימנה מהנדס מומחה שיערוך את הבקשות הנדרשות. לבסוף החליטה השופטת להיעתר לדרישות העירייה להמשיך את ניהול ההליך בשני הנושאים – הן הפלקל והן השיפוץ, תוך שנקבע דיון נוסף תוך זמן קצר לבקשת העירייה על מנת לאפשר לבעלי נכסים אחרים להצטרף להליך ולקבל פסק דין שלם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר