אליעד נחום עם צדוק עומסי, איריס חזן ורז קינסטליך
היה מרגש. אליעד נחום עם צדוק עומסי, איריס חזן ורז קינסטליך

לנגן עם דמעות בעיניים – כשאליעד נחום פגש את צדוק עומסי

צדוק עומסי מראשון לציון הוא פגוע מוחין שגם מופיע על הבמות וגם כותב שירים למגירה, הערצה לאליעד נחום הובילה את השניים למפגש מרגש

פורסם בתאריך: 6.6.18 09:49

על צדוק עומסי שנולד עם שיתוק מוחין, ולמרות המוגבלות שלו הוא לא מוותר לעצמו כבר כתבנו בעבר. אחד הדברים האהובים על צדוק הוא כתיבת שירים, עד היום כתב מעל  400 שירים למגירה והחלום שלו היה תמיד שמישהו ילחין לו אותם, איריס חזן שמכירה אותו מילדות החליטה להגשים לו חלום.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

"אני מכירה את צדוק 44 שנה, גרנו באותו הרחוב", מספרת איריס, "עם השנים הקשר התמעט, אבל לאחרונה נוצר הקשר בשנית ,אני תמיד אוהבת לעשות דברים טובים לאנשים וצדוק הוא אדם מיוחד וקרוב לליבי. לאחרונה ראיתי שהוא מעלה שירים שכתב, ושהחלום שלו שילחינו לו אותם, אז הרמתי את הכפפה ופניתי לרז קינסטליך מ"מ וסגן ראש העיר, כי אני יודעת שהוא חבר של אליעד נחום וצדוק מעריץ אותו, רז נענה בחיוב ונקבעה פגישה בביתו של צדוק.

הפגישה הייתה מרגשת, אני אישית הייתי עם דמעות בעיניים שהצלחתי להגשים חלום, התחושה היתה עילאית, אליעד, אני, רז, וצדוק, כולנו לרגע היינו במקום שלנו טהור ואמיתי.

"הייתה פגישה מדהימה ומרגשת ", מספר צדוק, "באמת קשה לתאר במילים את התחושות, אני כל כך מעריך את אליעד נחום שהקדיש לי מזמנו, הגיע אלי הביתה, שוחח איתי ונתן לי לשיר איתו, זה לא מובן מאליו, אני מוקיר לו המון תודה וגם לאיריס חזן ולרז קינסטליך שעמלו רבות כדי שהפגישה הזו תצא לפועל, מאחל לכולם חוויות מקסימות שכאלה."

האם תמשיכו לעבוד יחד? הוא ילחין לך שיר בסופו של דבר?

"רק הזמן יעיד, בינתיים אני נישא על גלי החוויה וההתרגשות".

 

קינסטליך סיפר, "לפעמים באמצע החיים ניתנת לי הזכות לעזור, ואין תחושה שניה להרגשה הזו, לעשות משהו בשביל מישהו, כשישבנו בבית של צדוק עם אליעד ואיריס וראיתי את ההתרגשות של צדוק והשמחה שגרמתי לו, שמחתי שזו הזכות שלי. אומנם הייתי רק השליח אבל הצלחתי לשמח."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר