הפוסט של אבישי סגל לאחר אסון השיטפון בנחל צופית

ההתנצלות: אבישי סגל מסביר מה עמד מאחורי הפוסט נגד קורבנות אסון נחל צופית

כשמדינה שלמה הזדעזעה מאסון השיטפון שגבה עשרה קורבנות, גולש אחד ניסה לעורר פרובוקציה שעוררה זעם רב ברשתות החברתיות, שמענו מה שהיה לו להגיד לאחר המעשה

פורסם בתאריך: 30.4.18 20:01

נראה שאין עין שלא דמעה ביום חמישי כשמדינה שלמה התבשרה על אסון השיטפון בנחלת צופית שפקד את צעירי המכינה הצבאית "בני ציון". לצערנו, ישנם דברים שעלולים להעיב גם את העצב – תגובה שפורסמה בפייסבוק ע"י הגולש אבישי סגל עוררה זעם רב בקרב גולשים רבים ואף עלתה לעמוד הפייסבוק של “הצל” בתוספת פרטים על שמו ועיסוקו. בפוסט שפירסם כתב סגל, “תכלס, הרוב המכריע .של הנוער היום הם ערסים ופרחות, כך שזה לא כזו  אבידה, פחות 10 אנשים מהדור המחורבן החדש”.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

פרסום הפוסט גרם לתגובות נאצה רבות ואף לאיומים על חייו, והובילה בסופו של דבר לפיטוריו מהרדיו החברתי בו עבד עד אותו יום. רצינו לדעת מה יש לסגל לומר לאחר המקרה ולכן כאשר שמענו שהוא מעוניין להסביר את התגובה שלו ומה עמד מאחוריה, לא יכלנו לסרב.

עוד באותו עניין
"תמיד מחייכת, עוזרת ומצטיינת בכל דבר" חברותיה של אילן בר שלום שנספתה באסון השיטפון כבר מתגעגעות

אבישי, איך אתה מרגיש בימים אלו?

"עברתי את הגבול ואני מודע לכך לחלוטין", משיב סגל, "זה לא היה לא המקום ולא הזמן להגיד דברים כאלו, ואני מתנצל מעומק הלב בפני משפחות הנספים. אני ומאוד מקווה שדבריי לא הגיעו אליהם. רק בדיעבד, כשראיתי לאיזה מימדים דבריי הגיעו, הבנתי את חומרת מעשיי ושהרחקתי לכת. זה דבר שלא ייעשה ולא יקרה שוב. אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל אחורה, הייתי עושה זאת בשמחה וחוזר בי מאותן מילים נוראיות. אני לא מזלזל לרגע בצערן של המשפחות. האיומים והודעות הנאצה הגיעו גם למנהל התחנה למרות שאין לו כל קשר ואשמה בכך, ומה שהוא ספג בגללי לא הגיע לו."

 

למה כתבת את זה?

"פרובוקציה לצורך תשומת לב ותו' לא" משיב סגל, "אלו לא הדעות האמיתיות שלי על בני הנוער. הייתה לי מטרה לעורר פרובוקציה מפני שהרגשתי שאני לא מקבל מספיק תשומת לב בפייסבוק, ולכן פעלתי בצורה לא נכונה ולא מוסרית. חשוב לי גם להדגיש שזה לא עניין של ימין ושמאל, ואני לא מבין איך קישרו את זה פוליטית. אני בכלל נגד נסיגות בשטחים, פינוי התנחלויות והקמת מדינה פלסטינית. כן יש לי ביקורת על ההתנהלות של צה"ל בשטחים, אבל אני ממש לא שמאלני רדיקאלי. המשפחה שלי אפילו לא יודעת מזה, ואני מעדיף שזה יישאר כך – אין להם צורך בדאגה מיותרת."

מה יש לך להגיד לסיכום?

אני מודה על ההזדמנות להשמיע את קולי ומקווה שההתנצלות שלי תתקבל. אני משלם מחיר כבד על הטעות שעשיתי, ואין לי ספק שמקרה כזה לא יחזור בשנית." מסכם סגל.

מה יקרה בימים הבאים? נראה כי שני הצדדים מעוניינים בהבנה שהיה מדובר במעשה לא ראוי ושהדברים יישכחו במהרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר