אילן בר שלום
אילן בר שלום

"תמיד מחייכת, עוזרת ומצטיינת בכל דבר" חברותיה של אילן בר שלום כבר מתגעגעות

העצות הטובות, החיוך שלא ירד, והרצון להתנדב והשפיע. החברות ומנהלת בית הספר סופדות לאילן בר שלום שנהרגה באסון השיטפון

פורסם בתאריך: 29.4.18 13:14

השטפון הקטלני בנחל צפית גבה את חייהם של עשרה בני נוער וזעזע מדינה שלמה. אילן בר שלום ז"ל  מראשון לציון, תלמידת בית ספר עמית עמל במגמת תקשורת וקולנוע היתה אחת מהם.

החברים מתקשים לדבר עליה בלשון עבר, מספרים על לוויה קשה, על דרכה האחרונה והאהבה שקיבלה מבני הנוער, על המשפחה שלא מעכלת עדיין את גודל האסון ועל הילדה היפה עם החיוך הנצחי שלא יחזור.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

שקד דבש חברתה לכיתה שיחד הפיקו את הסרט במסגרת המגמה לסוף השנה מספרת, "הכרנו לפני שש שנים בחטיבה והמשכנו יחד לתיכון, היא אהבה סיפורים עם סוף טוב ולכן לסרט סיום היא בחרה בתסריט על ילד שנפצע בתאונת דרכים ונהיה כבד שמיעה לא מוותר לעצמו ורוצה ללמוד תופים בבית ספר למוזיקה, ולאחר שהוא מקבל מכשיר שמיעה ואחרי תהליך ארוך של למידה הוא הופך לתלמיד מצטיין ומתגלה ככישרון ענק".

דבש ממשיכה ומספרת על חברה שתמיד ראתה את הטוב באדם ותמיד חייכה, "זאת אילן, תמיד היתה אופטימית, תמיד עם חיוך, היתה לה יכולת שליטה מדהימה ויכולת להרגיע את כולנו בצילומים במצבי לחץ, היא היתה הבמאית ואני הצלמת, בזכותה זו היתה חוויה מדהימה, אני לא אשכח זאת לעולם, וזה בלתי נתפס עבורי שהיא לא תהיה פה כדי לסיים את הסרט. יום לפני שהיא נהרגה דיברנו על הפרויקט והתרגשנו שעוד חודש הוא יפורסם, זה לא נתפס שהיא לא איתנו, הלב בוכה".

 

מיה נוימן חברה נוספת למגמה ולמד"צים מספרת, "הכרתי את אילן מחטיבת הביניים, המשכנו יחד לתיכון ובחרנו באותה מגמה, קשה לדבר עליה בלשון עבר. היא היתה ילדה מיוחדת שאוהבת לעזור, אינטילגנטית מאוד וחייכנית תמיד, יום לפני שנהרגה דיברנו על סרט הגמר והתרגשנו, היא היתה מטיילת הרבה, אתגעגע אליה בדברים הפשוטים של החיים, בשיחות שהיו לנו, לראות, ולשמוע אותה".

אילן בר שלום עם חברותיה מיה נוימן ושקד דבש

אילן בר שלום עם חברותיה מיה נוימן ושקד דבש

יפה ליבה, מנהלת בית הספר שבו למדה אילן ספדה לה, "אילן כשמך כן היית – תמירה ושורשית כעץ השדה, בלטת בתכונותיך וברגשותיך ותמיד הפגנת רצינית והתמדה בלימודים ובפעילות התנדבותית. מיד נהגת לפשר בין התלמידים ולגשר, וכל חבריך ידעו שאצלך תמיד יהיה אפשר למצוא אוזן קשבת. בשנת הלימודים הקודמת זכית בפרס על הצטיינות עירונית וגם בשנה הנוכחית למרות עומס הלימודים המשכת להתנדב ולהדריך במסגרת המד"צים, ידעת לגעת באנשים ולקחת חלק פעיל במעגלי חברות שונים בראשון לציון. אילן, את היית ונשארת סמל ומופת, "מלח הארץ".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר