המשנה לראש העיר לאחר המלצתו להעמידו לדין: "בבחירות הבאות נכפיל את כוחנו"

המלצות המשטרה להעמידו לדין לא עוצרות את המשנה לראש העיר אריה כהן, שמכריז היום שבבחירות הקרובות החזית הדתית שהוא פועל להקמתה תכפיל את כוחה

פורסם בתאריך: 24.4.18 14:57

משטרת ישראל והיחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 סיימו את החקירה בעניינו של אריה כהן, המשנה לראש עיריית ראשון לציון ומחזיק תיק החינוך החרדי, והיא ממליצה להעמידו לדין בחשד לביצוע עבירות בתחום טוהר המידות וכן עבירות נוספות. במסגרת החקירה, נחקרו עשרות מעורבים, חלקם באזהרה, כולל כמובן אריה כהן בעצמו.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

על פי החשד, כהן, בהיותו ראש האגף לתרבות חרדית בעיר, אישר הזמנות להפקת אירועי תרבות והציג לעיריית ראשון לציון חשבוניות בסכומים גבוהים מאלה שהוצאו בפועל. על פי החשד שווי העבירה נאמד במאות אלפי שקלים.

עם סיום החקירה סבורה היחידה החוקרת כי נתגבשה תשתית ראייתית לכאורה נגד אריה כהן, מאיר עקיבא (נבחר ציבור) ואחרים, כל אחד על פי חלקו לביסוס החשד למעורבות לכאורה בעבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי עובד ציבור ורישום כוזב במסמכי תאגיד.

עוד באותו נושא

מגעים להקמת חזית דתית למועצת העיר

בחודש ינואר האחרון כתבנו על יוזמתו של אריה כהן ואחרים בעיר להצגת חזית דתית מאוחדת לקראת הבחירות הקרובות בעיר. כהן הוא איש ציבור ותיק, שמשרת במועצת העיר מספר קדנציות ובכולן הוא שימש כסגן ראש העיר או המשנה לראש העיר. לאחרונה פעל במרץ ונפגש עם ראשי קהילות תורניים מכל גווני הקשת, אנשי קהילת חב"ד, ברסלב, יהדות התורה ועוד, כל זאת כאמור, על מנת לאחד את השורות ולגשת לבחירות במסגרת גוש תורני מאוחד.

בפנייה של "השקמה ראשון לציון" אמר לנו אריה כהן: "פעילותי להצגת חזות דתית מאוחדת תמשך במלוא הכח, וביתר שאת, וביתר עוז ובעזרת השם, נגדיל ונכפיל את קולינו בבחירות הבאות. בשנים האחרונות ראינו כמה כותרות מפוצצות מסתיימות בלא כלום, אני בטוח שגם הפעם לא יהיה כלום כי אין כלום. לא ניתן לכותרות להשפיע על סדר יומנו – בע"ה ממשיכים בעשיה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. צביקי

    השיקמה אתם נותנים במה לפושע הכי גדול בראשון לציון.והוא ממשיך דרככם ללסטם את הבריות.אזהרה !!! אל תשתפו פעולה איתו.אל תהיו שותפיםראו הוזהרתם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר