צילום מתוך דף הפייסבוק של כץ

המתמודד לראשות מרצ נגד טקסי יום השואה: "מתעב גזענות בשם העליונות היהודית"

יוחנן כץ כתב בדף הפייסבוק שלו מדוע לא ייקח חלק בטקסי יום השואה שייפתחו הערב: "ישראל מנהלת כיבוש בשטחים ומשתמשת בשואה כהצדקה לכך"

פורסם בתאריך: 11.4.18 16:49

יוחנן כץ, המתמודד לראשות סיעת מרצ בראשון לציון יוצא נגד טקסי יום השואה: "כשם שאני מתעב אנטישמיות, אני גם מתעב גזענות בשם העליונות היהודית", כתב ערב יום השואה (רביעי) בדף הפייסבוק שלו.

"ביום השואה הזה, כהרגלי משנים קודמות, לא אלך לטקס זיכרון ולא אשתתף בתרבות ההנצחה הרווחת בישראל, תרבות המנסה לשכנע את כולם שהתשובה לשואה היא הציונות. כשם שאני מתעב אנטישמיות, אני גם מתעב גזענות בשם העליונות היהודית. כל עוד ממשלת ישראל מנהלת כיבוש בשטחים ומשתמשת בשואה כהצדקה לכך, לא אשתתף בשום טקס ממלכתי בישראל. זה המסר שלי ביום השואה", כתב כץ, אשר שימש בעבר כמזכיר סניף מרצ בראשון לציון וכעת מתמודד לתפקיד ראש הסניף, לאחר שבוטלו הבחירות בסניף.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

 

דבריו של כץ נכתבו כיממה לאחר שהחליט ראש העיר ראשון לציון דב צור, להדיח את השדרן והמגיש קובי מידן מהנחיית טקס יום הזיכרון המרכזי באמפי פארק ראשון. זאת בעקבות התבטאותו של מידן בדף הפייסבוק, שבה כתב כי הוא "מתבייש להיות ישראלי", לאחר הירי לעבר פלסטינים בגבול עזה. מידן התנצל אבל מחאה הכריעה ומי שיחליפו הוא גדי סוקניק.

עוד באותו הנושא:

למרות ההתנצלות, העירייה ביטלה את הנחייתו של קובי מידן בטקס יום הזיכרון

לאחר פרשת מידן: גדי סוקניק ינחה את טקס יום הזיכרון בראשון לציון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אתה באמת מקרה מצער של טיפשות ושנאה עצמית…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר